Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction
Marti, 05 Decembrie 2006

Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction.

.Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction

.Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction

(AdPlayers.ro , Irina Toma)

Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction

Graffiti BBDO este autoarea campaniei de imagine aniversare Dacia - 40 de ani. “40 de ani de când s-a asezat “prima caramida” la temelia fabricii Dacia de la Mioveni si a marcii în jurul careia s-a creat si s-a dezvoltat industria de automobile din România”, spune agentia.

Cu aceasta ocazie, Dacia - o marca a prezentului si a viitorului, dupa cum sustine Graffiti BBDO, a dorit sa multumeasca pe de o parte clientilor sai dar si, pe de alta parte, sa sublinieze progresele remarcabile pe care le-a facut, în ultimii ani.

Campania, afirma autorii, a fost conceputa ca o aniversare dubla, sarbatoritii fiind atât Dacia, cât si clientii sai, ea fiind un prilej de sarbatoare în toate concesiunile Dacia din România.

TVC-ul (TV Comercial n.r., spotul TV) este difuzat începând cu data de 20 noiembrie pe posturile ProTV, Antena 1, TVR 1, Prima TV, Realitatea TV, TVR2, TV Sport, National TV si Antena 3, dupa cum spun oficialii agentiei de publicitate. Campania se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând de Media Direction.

Total Work

Potrivit reprezentantilor agentiei de publicitate conduse de Catalina Cernica, campania este dezvoltata pe principiul Total Work, adaptând ideea centrala pe toate canalele relevante pentru consumatori: media clasica (TV, radio si print), direct marketing (card drop), internet (advertoriale pe site-uri cu trafic intens), promotie în show room-uri.

Acestea din urma includ cadouri pentru posesorii de Dacia care viziteaza concesiunile – un CD cu melodiile românesti cele mai cunoscute ale ultimelor patru decenii – precum si oferte speciale de achizitionare noi autoturisme Dacia.

Campania speciala de imagine prezinta un spot conceput, spune agentia, ca o memorare a momentelor esentiale sau pur si simplu frumoase din viata celor peste 1.500.000 de români posesori Dacia, momente memorabile din care Dacia a facut parte în toti acesti 40 de ani. De aici si executia în formula tip diapozitiv.

Bogdan Mirica: 40 de ani - “un fapt istoric pe care putine branduri îl pot asuma la noi”

Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction“Menirea acestui spot este aceea de a le aduce aminte românilor de faptul ca în ultimii 40 de ani Dacia a fost alaturi de ei în mai toate momentele semnificative ale vietii”, spune spune Bogdan Mirica – Creative Director. „E un dat. E un fapt istoric pe care putine branduri îl pot asuma la noi. Am ales o formula retro (diapozitivele) de a arata acest lucru pentru ca am vrut sa fim coerenti în forma si-n fond”.

Directorul de creatie Graffiti BBDO spune ca acest lucru a însemnat un efort mult mai mare din partea agentiei de publicitate dar si a “baietilor de la Carioca”. „Pâna la urma, sa faci 15 fotografii, cu tot cu preproductie si cu postproductie în 10 zile nu e chiar usor”, spune Bogdan Mirica, subliniind si durata relativ scurta în care s-a concentrat povestea realizarii spotului.

Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction

AdFile Dacia, 40 ani

Advertiser: Dacia

Didier Vidalinc – Director de Marketing,

Eduard Croitoru – Director de Publicitate,

Viviana Popescu – Sef Proiect Implementare Marca.

Agentie: Graffiti BBDO,

Bogdan Mirica - Creative Director,

Roxana Panaitescu – Senior Copywriter,

Gelu Florea – Senior Art Director,

Irina Stanciulescu -  AV Production Manager,

Sorin Psatta –  Strategy & Research Director,

Simona Costea – Account Director,

Daniela Ioan – Account Executive,

Virginia Lungu – Media Planner,

Casa de productie foto – Carioca


PUBLICITATE: