( AdPlayers.ro ) Campania de lansare a noii sticle Bergenbier este realizata de agentia de publicitate Leo Burnett. Dupa cum spun reprezentantii agentiei, aceasta dezvaluie o noua identitate a marcii sustinuta de binecunoscutul slogan “Prietenii stiu de ce”.
Spotul "Mireasa", Noua Sticla Bergenbier, Interbrew, Leo Burnett
“Brieful suna foarte clar: sa comunicam noua sticla Bergenbier. Isi doresc barbatii ceva nou, le place schimbarea? Da! Cand e vorba de gagici” spune Carmen Calugareanu-Deputy Creative Director Leo Burnett. „Cand? Tot timpul! Chiar si in ziua nuntii. Astfel am reusit sa comunicam un mesaj destul de uzitat in publicitate, intr-o maniera fresh.” conchide Carmen Calugareanu.
Spotul „Mireasa” a fost produs de Multimedia Est si regizat de Radu Muntean. Acesta este difuzat din 14 aprilie pe posturile de televiziune ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport si este sustinut de o campanie in presa, de executii outdoor si POSM.
Echipa Leo Burnett care „s-a plimbat cu liftul” in campanie a fost formata din Bogdan Naumovici-Creative Director, Carmen Calugareanu – Deputy Creative Director, Stefan Vasilachi – Art Director; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Supervisor; Razvan Matasel – Research & Strategic Planning Director; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director