Cum va arata publicitatea dupa Brexit? Masa rotunda Midas Awards (New York Festivals)
Joi, 11 August 2016


Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards a intrebat creativii din agentii cum va arata publicitatea dupa iesirea istorica din Uniunea Europeana a Regatului Unit al Marii Britanii
.

adplayers. Iulian Toma

Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards a intrebat oamenii de publicitate cum va arata comunicarea dupa BREXIT - iesirea istorica a Regatului Unit al Marii Britanii din Uniunea Europeana.

„UK este divizata iar aceste lucru poate insemna si o mare oportunitate pentru brand-uri de a intra in mintea consumatorului si de a intelege ce simte acesta. Este o provocare dar in acelasi timp si o mare raspundere, insa poate fi un moment de asumare a riscurilor si de luare a unei pozitii”, spune  Daniela Vojta, SVP, Creative Director, McCann XBC New York.



Dylan Taylor, Creative Partner, The Dylan Agency Australia spune ca „ Din perspectiva Clientului, exista o mare incertitudine, in timp ce toata lumea asteapta sa vada ce se va intampla dupa Brexit. Mai multa incertitudine inseamna, in mod firesc, un consum mai mic, astfel ca marketingul va avea pe viitor bani mai putini”

„Clientii ar trebui sa fie mult mai bine conectati la ceea ce se intampla in jurul lor” continua Daniela Vojta, de la McCann XBC New York. „Tinerii asteapta marcile sa raspunda la evenimentele din jur si sa ia pozitie”

„Incertitudinea unei parti a clientilor din Europa va determina pe viitor ca multe talente in publicitate sa fie libere sa aleaga sa lucreze pentru proiecte localizate in State Unite. Am vazut deja alegerea acestor beneficii imediate  (speram temporar, pentru binele lor)” spune Charles Coxe ,Co-President and Executive Creative Director, Saga USA. „Brexit afecteaza deja creatia localizata in Marea Britanie si restul Europei – dupa luarea deciziei de iesire, avem zeci de creativi cu care lucram anterior in Europa care se indreapta spre proiecte localizate in SUA, vazute mai de incredere”

Cu un sector financiar in Londra unde si-au facut „casa” peste 250 de banci internationale, participantii la masa rotunda organizata de Midas Awards si-au expus viziunea si in legatura cu impactul Brexit asupra institutiilor financiare.

Daniela Vojta, SVP, Creative Director, McCann XBC New York este de parere ca in perioada urmatoare „ Institutiile financiare vor avea probabil cea mai grea perioada de la Brexit incoace si vor trebui sa solutioneze multe probleme mai importante decat marketingul. In orice caz, creativitatea inteligenta va putea reinstala increderea si optimismul”, este de parere vice-presedintele de creatie.

Fondat in 2001, Midas Awards este cel mai important festival de publicitate ce recunoaste excelenta in marketingul si comunicarea financiara la nivel mondial in servicii precum banking, asigurari, brokeraj, fonduri mutuale, carduri de credit, real estate, contabilitate si consultanta.

Mai multe informatii despre premii si categoriile de consurs ale intrecerii, pe site-ul Midas Awards.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: