Crestere de 71% intr-o luna cu email marketing.
Joi, 13 Decembrie 2012

 (Adplayers, Iulian Toma) Email marketing-ul romanesc este premiat international. White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel. White Image a mai fost premiata la MarketingSherpa Email Awards cu aur in anii 2008 si 2009 pentru campanii desfasurate clientului Renault.

In cadrul MarketingSherpa Email Awards 2013 au fost premiate 17 din cele peste 500 de campanii inscrise in competitie in 6 categorii.

Printre campaniile premiate se numara cele ale unor marci precum 
Sony, L'Occitane, American Airlines, Adobe, Dortmund Airoport, WWF Germany, Blinds.com, coordonate de agentii precum: e-Dialog, Harte-Hanks, rabbit eMarketing GmbH, ECI. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc pe 20 februarie in Las Vegas in cadrul Email Summit 2013.

Fondata in 2003, printre clientii White Image se numara: Altex, ING Bank, ING Asigurari, Skoda, Seat, Audi, Volkswagen, eMag, Noriel, Vola, XTB, Eurocor, Happy Tour, Aerotravel, TNT, Hostway, Flanco, Dacia, Renault, Ensight, Farmaciile Dona, Gandul, Media Galaxy, Provideo, Qualians, Valrom, Ziarul Financiar.

Mai mult in Marketing Direct


PUBLICITATE: