Inspirati de juriile festivalurilor de publicitate formate din directorii de creatie care isi dau premii unii altora, o mana de creativi propun competitia HandyAwards - premiile pe care creativii si le pot da singuri
adplayers. info
Directorii de creatie nu trebuie sa-si mai dea premii intre ei. Inspirati de juriile festivalurilor de publicitate formate de directorii de creatie care isi dau premii unii altora, o mana de creativi (care a tinut sa pastreze anonima paternitatea creatiei) propun competitia HandyAwards, premiile pe care creativii si le pot da singuri. Tot ce trebuie sa faca este sa intre pe handyawards.org si sa-si dea premiul.
Initiativa ironica a Handy Awards la adresa unor false intreceri de publicitate, unde creativii se premiaza intre ei a fost deja „premiata” de atentia oamenilor de publicitate si chiar de reviste de marketing si comunicare. Sectiunea adfreak a revistei americane de profil, Adweek, ii gazduieste deja un „elogiu”.
Mai mult in Festival