Creative Planning&Performance la Brandstak
Luni, 26 Februarie 2007

Creative Planning&Performance la Brandstak

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Parte din grupul local de marketing si comunicare The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia de publicitate Brandstak a absolvit trainingul “Creative Planning & Performance” organizat de Ralf Langwost (foto)  si Idea Management institute.

“Cursurile au debutat cu o prima sesiune în luna septembrie 2005 si s-au încheiat cu cea de-a doua sesiune în luna februarie 2006”, a declarat pentru AdPlayers, Roxana Popescu Memetea, Managing Director la Brandstalk.

Întrebata care a fost bugetul alocat cursurilor, Roxana Popescu Memetea a afirmat ca "Sub aspect financiar aceasta investitie se ridica la ordinul de marime "zeci mii euro". “Adica o investitie substantiala în oamenii agentiei si în valoarea acestora”, fara sa dezvaluie costurile confidentiale aflate într-o prevedere contractuala cu Ideea Management.

Prima sesiune a programului oferit de Idea Management s-a desfasurat în toamna anului trecut si a inclus 25 membri ai echipei Brandstalk. Potrivit agentiei, valoarea adaugata pe care au dobândit-o creativii agentiei si pe care au concretizat-o în pitch-uri câstigate a determinat decizia de organizare a unei noi sesiuni în care se predau instrumente, pasi si procedee mai avansate pentru a ajunge la solutii strategice si idei creative inovatoare.

Creative Planning&Performance la BrandstakSorin Predescu (foto), Director de Creatie la Brandstalk spune si el ca a fost placut impresionat de metoda si know-how-ul pe care programul Idea Managament le transfera creativilor: “Am capatat formule aproape magice  de proces si analiza prin care sa ne asiguram ca vom putea devansa competitorii”.

Ralf Langwost (foto) spune ca “Nu este suficient doar sa ai o idee, trebuie de asemenea sa ai capacitatea de a o proteja si de a o face sa lucreze strategic. Mai ales când avem cerinte complexe pe media, ideea trebuie interpretata în mai multe feluri astfel încât sa creeze valoare adaugata pentru brand”.

„Prin urmare, ideea trebuie sa fie relevanta pentru brand (din punct de vedere strategic) si trebuie sa se concretizeze într-un concept relevant care va ajuta la vânzarea produsului”, subliniaza Langwost. „Orice agentie sau echipa de creatie care detine competenta de a livra o astfel de idee va aduce valoare adaugata business-ului clientului si-l va ajuta sa creasca – în special într-o piata relativ “tânara”, asa cum este cea din România”, a conchis trainerul.

Potrivit agentiei, înca de la înfiintare, în anul 2005, Brandstalk a câstigat conturi importante, de clienti locali si internationali. Echipa numara în prezent 35 de membrii si este în continua crestere, mai spune sefa agentiei.

AdPlayersFile Ralf Langwost:

Ralf Langwost, Fondatorul IdeaManagement înstitute for Top-Creative Process-Design, din Frankfurt, Germania, detine diploma de Master of Marketing Communication and Creative Master-Trainer.

Dupa finalizarea studiilor în cadrul Universitatii de Arte din Berlin, a lucrat pentru agentii de publicitate, cum ar fi: Ted Bates, Ogilvy & Mather, Wnderman/Young&Rubicam si ca Director de Creatie pentru branduri ca American Express, Pirelli, Swissair si Novell. Odata cu fondarea IdeaManagement în 1996, Ralf Langwost a introdus un concept de training complet nou.

Potrivit companiei, conceptul de training arata cum Performanta Creativa poate fi învatata printr-un proces constient. Ralf ofera consultanta si traininguri pentru: persoane din top managementul companiilor si pentru angajati ai agentiilor de publicitate si ai companiilor puternic orientate catre idei; angajati ai departamentelor de Product innovation si ai departamentelor de dezvoltare, statii de televiziune si companii internationale de brand marketing.

Ralf Langwost mai este autorul bestseller-ului “How to Catch the Big Idea – The Strategies of Top Creatives” si a “Creative Effectiveness Report 2006”.


PUBLICITATE: