Create Direct premiata cu 4 din 16 trofee ale festivalului de marketing direct de la Kiev
Marti, 08 Iunie 2010
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Agentia romaneasca Create Direct, companie de marketing direct parte din grupul Media Post hit Mail, a obtinut 4 din cele 16 premii acordate in cadrul competitiei de marketing direct Direct Hit 2010, din cadrul Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”, desfasurat in Ucraina in perioada 2-4 iunie 2010.

In cadrul competitiei la care au inscris agentii din 5 tari, agentia de marketing direct a participat cu trei campanii concepute si implementate pe intreg traseul de creatie si executie: design de campanie, strategie, selectarea tintelor din baza de date, conceptul creativ, productie, raportare si analiza.

Campaniile inscrise au obtinut Premiul 1 si Centura Neagra la categoria Direct Marketing cu utilizarea de canale interactive, pentru campania Microsoft  - Misiunea mea (campanie de stimulare a vanzarilor Windows si Office 2007), Premiul 2 la Categoria B2B pentru campania Microsoft – Da viata PC-ului tau (campanie de promovare a programului de licentiere de volum in SMB) si Premiul 2 la Categoria B2C pentru campania UNICEF - Cutia de donatie. Agentia a mai obtinut deasemenea si Premiul publicului pentru Campania UNICEF – Cutia de donatie.

Parte din grupul Mediapost Hit Mail, Create Direct este din 2008 membru exclusiv pentru Romania al retelei de agentii de marketing direct INTERDIRECT NETWORK, si ofera clientilor sai solutii end-to-end de marketing direct (solutii de atragere de noi clienti - de generare de leaduri, solutii de loializare si campanii integrate de comunicare directa a clientilor existenti). Printre clientii Create Direct se numara  Microsoft, Generali Group, UNICEF, Burger King, Bigotti, Cielo Venezia 1270, Vertical Design.

PUBLICITATE: