Agentia romaneasca Create Direct, companie de marketing direct parte din grupul Media Post hit Mail, a obtinut 4 din cele 16 premii acordate in cadrul competitiei de marketing direct Direct Hit 2010, din cadrul Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”, desfasurat in Ucraina in perioada 2-4 iunie 2010.
In cadrul competitiei la care au inscris agentii din 5 tari, agentia de marketing direct a participat cu trei campanii concepute si implementate pe intreg traseul de creatie si executie: design de campanie, strategie, selectarea tintelor din baza de date, conceptul creativ, productie, raportare si analiza.
Campaniile inscrise au obtinut Premiul 1 si Centura Neagra la categoria Direct Marketing cu utilizarea de canale interactive, pentru campania Microsoft - Misiunea mea (campanie de stimulare a vanzarilor Windows si Office 2007), Premiul 2 la Categoria B2B pentru campania Microsoft – Da viata PC-ului tau (campanie de promovare a programului de licentiere de volum in SMB) si Premiul 2 la Categoria B2C pentru campania UNICEF - Cutia de donatie. Agentia a mai obtinut deasemenea si Premiul publicului pentru Campania UNICEF – Cutia de donatie.