“Comunicarea la raft este esentiala" Forum Print&Pack, cu Mihai Draghici, Geometry Global
Joi, 11 Septembrie 2014
 adplayers. Iulian Toma

“Comunicarea la raft este esentiala! Exista anumite aspecte in comportamentul shopper-ului ce nu vor putea fi adresate decat in fata raftului. Treaba noastra este sa le identificam si sa alegem cele mai bune metode de a le exploata in favoarea brandului al carui avocati suntem.” spune Mihai Draghici, Shopper Marketing Manager la Geometry Global.

Invitat la Forumul Print & Pack ce va avea loc in cadrul targului Print & Sign, ce va avea loc  pe 26 septembrie la Romexpo,specialistul Geometry Global va vorbi despre  rolul comunicarii la raft. Organizat de Euroexpo, evenimentul promite o aprofundare a rolului designului si productiei  de ambalaj alaturi de cea  a comunicarii la raft.

Cat costa comunicarea la raft este un alt subiect pe care il va aborda reprezentatul Geometry Global, companie parte din cadrul grupului WPP.

“Un client axat pe FMCG va avea nevoie, cu siguranta, de o abordare mult mai complexa decat unul de… sa zicem… electronice. Nu exista o cifra concreta, marjele in care acest buget poate varia pot fi considerate extremele intervalului de analiza. Sunt exemple de 100 % (activari punctuale, unde nu avem componenta de ATL sau BTL), dar sunt si exemple de 0 % acolo unde avem practic un teasing de pre-launch”

Mihai Draghici, Shopper Marketing Manager la Geometry Global este prezent la Forumul Print &Pack, cu tema Solutii inovatoare in comunicarea la raft, unde este invitat sa vorbeasca despre F.M.O.T. (First Moment Of Truth), o expresie lansata acum multi ani de Procter & Gamble, unul dintre cei mai mari jucatori din piata bunurilor de larg consum (FMCG) la nivel mondial.

In cadrul forumului din cadrul targului de tipar si signalistica ceva avea loc i perioada 24 - 27 septebrie sunt invitati sa vorbeasca mai multi specialisti di domeniu. ai multe detalii pe site-ul evenimentului print&sign 2014 (
printsign.ro)

Mai mult despre Print & Sign


PUBLICITATE: