( AdPlayers.ro ) Pe fondul prezentei sale dinamice in Europa de Sud-Est, Ashley Worldgroup Southeastern Europe continua activitatea printr-o noua colaborare in Romania, de aceasta data cu agentia de publicitate Cohn & Jansen. Parteneriatul Cohn & Jansen - Ashley & Holmes valabil de la 1 februarie 2006 este condus de Cristina Jansen ( foto) - Managing Director si Andrei Cohn - Creative Director si Managing Partner dupa cum a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Cristina Jansen (foto).
Actionarii Cohn&Jansen - Ashley
Potrivit executivului, noua companie Cohn&Jansen - Ashley este impartita in mod egal intre Ashley & Holmes Romania (50% ) si Cohn&Jansen (50%). Potrivit Cristinei Jansen, parteneriatul Cohn& Jansen Ashley & Holmes continua, dupa inregistrarea entitatii la registrul comertului, cu un actionariat format din Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn -25% Ashley & Holmes Romania: 50%. Infiintata in octombrie 2002 , Cohn & Jansen avea trei actionari inaintea parteneriatului cu Ashley. Actionarii companiei erau cei doi “Jansen”: Peter Jansen (30%), Cristina Jansen (30%) si Andrei Cohn (40%).
Clientii
In cadrul operatiunilor sale pe plan local, Cohn & Jansen – Ashley va lucra pentru Cosmote, alaturi de alti clienti importanti ai agentiei Cohn & Jansen. Dupa cum afirma reprezentantii sai, printre clientii agentiei Cohn & Jansen – Ashley se nume precum Gallaher Romania, AutoItalia Group, La Fantana Romania, La Fantana Serbia, Medicover Romania, Romstal Leasing, Volvo Trucks, Expotek.
Primul proiect derulat de Cohn& Jansen – Ashley dupa cum sustine Cristina Jansen este promotia Cosmote Pre-Paid cu mesajul "Pachetul Pre-Paid de 36EUR iti aduce gratuit telefonul Alcatel OTE 157". Managing Directorul agentiei a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca media Cohn & Jansen – Ashley va fi achizitionata prin United Media.
Combinatia si valorile
„Colaborarea noastra cu Ashley ne va permite cresterea, printr-o combinatie de succes intre marime si flexibilitate, know-how si desigur creativitate” este de parere Cristina Jansen. „Suntem siguri ca acest lucru nu poate decat sa vina in intampinarea nevoilor clientilor nostri pe o piata exigenta”, adauga managing directorul companiei.
“Agentia Cohn & Jansen si grupul nostru impartasesc aceleasi valori si aceeasi cultura in lumea comunicarii” a declarat Makis Seriatos, Presedintele Ashley Worldgroup Southeastern Europe. „Credem ca aceasta colaborare va consolida parteneriatul cu clientii nostri pe piata din Romania”.
“Intentionam sa avem o prezenta puternica pe piata romaneasca” intareste afirmatiile lui Makis Seriatos, Paul Elliott – Vice President & CEO al Ashley Worldgroup SEE. “ Dorim sa investim atat in oameni cat si in know-how si in multe aspecte ce implica matricea de comunicare in Romania”.
Potrivit companiei, Ashley Worldgroup South Eastern Europe activeaza pe piata de comunicare din 1989, prin reteaua sa oferind servicii complete multiplele de comunicare. Grupul are filiale in Sud-Estul Europei, peste 500 de profesionisti si include urmatoarele companii: Ashley & Holmes (Atena, Sofia, Tirana, Skopje, Kosovo, Ljubljana, Nicosia, Sarajevo, Zagreb,) Le Spot Production, Politics, Going Up, ZenTeam, United Media si Alco Research.
De curand, grupul elen isi face simtita prezenta in Romania si pe piata serviciilor de media, noua companie United Media urmand sa fie condusa de Dana Bulat – Managing Director.
Polul de media United Media – Media Investment
Potrivit oficialilor United Media, intr-o declaratie pentru AdPlayers si AdPlayers.ro de saptamana trecuta, parteneriatul grupului Ashley in compania de media urmeaza sa fie concretizat in cursul saptamanilor urmatoare.
In actionariatul noii agentii de media este steptat sa apara un parteneriat reprezentat de grupul Ashley, Dana Bulat - Managing Director al companiei si Zoltan Szigeti – unul din fostii lideri ai grupului Ogilvy in Romania, actual Presedinte The Group.
Grupul independent de publicitate prezidat de Szigeti, include printre altele si agentia de media – Media Investment. Alaturi de aceasta, actionand independent, potrivit lui Zoltan Szigeti, United Media va forma unul dintre cei mai puternici poli de media din Romania.
Polul de media reprezinta un parteneriat intre companii cu scopul declarat de a obtine conditii de cumparare a spatiilor media, net superioare facilitatilor pe care le pot obtine separate de la diverse canale media, desi companiile care il constituie actioneaza independent.
( Iulian Toma info@adplayers.ro )