,,Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de ajuns pentru cat de diverse sunt gusturile lor.” spune Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
AdPlayers. Info
Coca-Cola lanseaza in Romania doua variante noi de bauturi cu aroma revigoranta de citrice. Potrivit counicarii producatorului, Coca-Cola cu gust de Lamaie si Coca-Cola cu gust de Lamaie Verde aduc, incepand cu luna aprilie, o noua experienta savuroasa celor care iubesc gustul delicios si inconfundabil Coca-Cola si nu numai.
„Suntem incantati sa le oferim celor care iubesc gustul unic Coca-Cola nu una, ci doua variante prin care se pot bucura de bautura preferata intr-o experienta fresh si delicioasa. Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de ajuns pentru cat de diverse sunt gusturile lor.” spune Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
Preferintele consumatorilor sunt la fel de variate ca playlisturile pe care le asculta, motiveaza aparitia noilor arome Coca Cola, reprezentantii companiei. Asa cum unora le plac vacantele la mare, dar se bucura si de un weekend la munte, asa cum unii isi planifica in cele mai mici detalii ziua, dar se lasa si purtati de spontaneitate sau asa cum unora le place culoarea rosie, dar vor sa poarte si verde sau galben, tot asa sunt si preferintele oamenilor, iar o singura varianta nu e de ajuns.
Coca-Cola crede ca cei care apreciaza aromele fresh, de citrice, in bauturile cola, si care vor sa incerce gusturi noi nu trebuie sa se multumeasca doar cu o singura optiune. Asa s-a nascut ideea de a lansa in acelasi timp doua noi variante savuroase: Coca-Cola cu gust de Lamaie si Coca-Cola cu gust de Lamaie Verde, sub ideea creativa „Cand un twist nu e de ajuns”.
Coca-Cola cu gust de Lamaie si Coca-Cola cu gust de Lamaie Verde fac o pereche care se completeaza si vor fi comunicate impreuna in campania de marketing. Ambele bauturi vor fi disponibile pe rafturile din Romania incepand cu luna aprilie, in ambalaje din PET reciclat de 500 ml si 2l, dar si la doze de 330 ml.
Mai mult in Campanii, Retail, Bauturi Racoritoare,