Claudiu Dobrita, Directorul de Creatie al Grey Bucharest, a fost selectat ca membru in juriul competitiei New York Festivals la categoria TV/Cinema, anunta o informare trimisa AdPlayers. Lucrarile inscrise in competitia de publicitate sunt jurizate online de catre grupuri de experti ai industriei, iar calitatea de membru al juriului se dobandeste pe sistemul "member get member", adica prin recomandarea membrilor din juriile anilor precedenti.
New York Festivals premiaza excelenta in comunicarea creativa. Festivalul este format din 5 competitii anuale: Advertising in All Media, Inovative Advertising, Radio Broadcasting, TV Programming and Promotion si Film&Videos. In fiecare an sunt premiate cele mai creative lucrari TV/Cinema, Print, Design, Outdoor, Mix de Media, Radio, Interactive, Art & Craft sau Student, in cele peste 300 de categorii ale concursului. NYF publica anual un volum de 500 de pagini in care se regasesc toti castigatorii competitiilor.
Claudiu Dobrita este de doi ani Director de Creatie la Grey Bucharest, dupa patru ani in care a fost copywriter la Leo Burnett Romania. Claudiu a venit la Grey in 2007 cu planuri de a aduce o noua directie in termeni de creativitate si eficienta.
Infiintata in 1992, si parte a grupului WPP, agentia de publictate Grey Bucuresti are o echipa de aproape 100 de oameni si asigura servicii de comunicare integrata pentru marci si clienti printre care se numara: British American Tobacco, Butan Gas, Caterpillar, Cosmopolis, Chevrolet, Emirates, GlaxoSmithKline, NewYorker Procter & Gamble, Saint-Gobain/Weber precum si servicii specializate de PR, shopper marketing, direct marketing si evenimente.