Credit: Midas Awards
adplayers. Iulian Toma
Publicitatea la banci si servicii financiare din Romania nu s-a listat la Midas Awards. Asta nu inseamna ca agentii mari precum McCann NY, Publicis sau Mullen Lowe nu s-au batut pentru cele mai ravnite premii de creatie in marketingul si comunicarea bancilor si serviciilor financiare in sectiunile din structura festivalului.
Printre premiante se numara si creatia McCann New York pentru Global Advisors in care este folosita povestea si crezul aparitiei celebrei publicatii americane The New York Times, spusa chiar de catre COO-ul companiei, Meredith Kopit Levien. Merita vazute toate creatiile, dar aceasta parca merita o data in plus. Fie si doar pentru a ne aduce aminte de misiunea presei, intr-o lume in care pare ca tot mai mult continut media este consumat fara a avea legatura cu misiunea pentru care a aparut acesta in presa. Sa treci prin rotative 1,2 milioane de exemplare in fiecare noapte, ramane si astazi o treaba serioasa. O spune chiar unul dintre masinistii tipografiei The New York Times. Creatia McCann New York, mai jos.
Credit: Midas Awards / McCann New York
Lista castigatorilor, pe pagina Midas Awards
Mai mult in Festival,