Cei mai creativi in media: Coca-Cola, McDonald’s si Ikea (investitori). OMD, Mindshare si Starcom (Retele)
Marti, 26 Februarie 2013
 ( adplayers, Iulian Toma) OMD, Mindshare si Starcom sunt cele mai creative retele globale de media in 2012 potrivit The Gunn Report pentru Media.

Cu 331 puncte si o pozitie pe locul 1 nedetronata de la infiintarea raportului, in anul 2004, OMD este cea mai creativa retea globala de media, urmata de Mindshare cu 229 puncte si Starcom Media Vest, cu 218 puncte.

Daca la capitolul retele de media primul nume este din grupul Omnicom, potrivit aceluiasi raport, cel mai creativ grup de media este Group M (WPP), cu 714 puncte, urmat de Omnicom Media Group cu 605 puncte, urmate la distanta de Publicis Groupe, cu 445 puncte.

Cei mai creativi investitori globali in media sunt Coca-Cola, care totalizeaza 97 puncte din 28 de competitii diferite in comunicare, urmata de McDonalds (76 puncte) si Ikea (46 puncte).

„Contextul in care se desfasoara marketingul s-a schimbat dramatic in ultimii ani. Pe fondul cresterii dificultatilor si a climatului economic mondial, intr-o lume unde comportamentului a devenit nepredictibil, inovatia si creativitatea in media sunt puncte cheie in succesul comunicarii de brand” a declarat Isabelle Musnik, editor The Gunn Report for Media.

Lansat in 2004 si avand ca baza de calcul cele mai importante competitii creative de profil, The Gunn Report pentru Media listeaza clasamentul celor mai creative retele de media, holdinguri de media, campanii de media si investitori in media (advertiseri).

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: