Ultima zi de inscriere la Rodirect 2011. Organizat de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD), seria de evenimente organizate in perioada 1-3 noiembrie sunt programate la Hotel WTC Pulmann, de la Bucuresti.
Ce seminarii pierzi daca nu vii la Rodirect 2011, si seminarul din deschidere - Masterclass E-mail Marketing & Social Media cu Michael Leander ? Salveaza-ti agenda si programul de mai jos, sau te poti inscrie direct pe site-ul rodirect:
1 Noiembrie 2011
Masterclass E-mail Marketing & Social Media / Michael Leander
Sala Mexico/Seul, Etaj 1 – WTC Pullman
9,00 Inregistrarea participantilor
9,15 Sesiunea 1 – Introducere
10,15 Sesiunea 2 – Plan in 5 pasi pentru o mai buna interactiune cu consumatorii
11,15 Pauza de cafea
11,30 Sesiunea 3 – 19 lucruri pe care trebuie sa le faci ca sa atragi fani sau inregistrari (chiar si cu bugete reduse)
12,45 Pranz - Sala Paris Bucharest
13,30 Sesiunea 4 – 11 trucuri pe care oricine le poate folosi pentru a creste rezultatele actiunilor de marketing in social media
14,30 Pauza de cafea
15,00 Sesiunea 5 – 15 lucruri pe care le poti face pentru a imbunatatii rezultatele campaniilor de e-mailing
16,30 Ceremonia de certificare si inchidere
2 Noiembrie 2011
Conferinta Internationala de Marketing Direct – RoDirect 2011
Sala New York / Parter – WTC Pullman
9,30 Inregistrarea participantilor
10,00 Deschiderea Conferintei – Presedinte ARMAD, Marian Seitan
10,15 Noul model de marketing direct – NEW AIDA – Ian Moore / UK
11,15 Prezentare Wellington IT Solutions
11,45 Pauza de cafea
12,00 Noile tehnologii in direct marketing – Axel Wallin / ROI Division Suedia
13,00 Pranz – Sala Darclee
14,00 Legislatia Europeana pe Protectia datelor si marketing direct – Mathilde Fiquet / FEDMA
14,30 Principii de prelucrare a datelor personale in marketingul direct – Georgeta Basarabescu, Alina Savoiu ANSPDCP
15,00 Prezentare Mediapost Hit Mail
15,30 Pauza de cafea
15,45 Regulile creativitatii in comunicarea directa – Yonathan
Dominitz / Mindcapes
16,45 7 lucruri pe care trebuie sa le stii ca marketer pentru a supravietui viitorului / Michael Leander
17,45 Cuvant de inchidere
3 Noiembrie 2011
Workshop “Creativitatea in marketingul direct” / Yonathan Dominitz
Sala Darclee / Parter – WTC Pullman
9,00 Inregistrarea participantilor
9,15 Analiza studii de caz de campanii de direct marketing si invatarea unor instrumente pentru generarea de idei / Exercitii practice – Prima parte
11,00 Pauza de cafea
11,15 Analiza studii de caz de campanii de direct marketing si invatarea unor instrumente pentru generarea de idei / Exercitii practice – Partea a 2-a
13,00 Pranz – Sala Paris Bucharest
13,45 Analiza studii de caz de campanii de direct marketing si invatarea unor instrumente pentru generarea de idei / Exercitii practice – Partea a 3-a
16,00 ConcluziiMai mult in Eveniment