Orlando Nicoara, director general netBridge, din care face parte si BOOM.ro
"Atat Cotidianul, cat si Catavencu, au cititori educati, cu venituri peste medie, si completeaza segmentul de top(categoriile A, B si C) al portofoliului Boom, situandu-se intre editiile online ale publicatiilor economice de top - Ziarul Financiar, Capital, si restul editiilor online ale presei tiparite din Romania” a declarat Orlando Nicoara, director general al companiei netBridge, din care face parte si agentia de publicitate online Boom.ro.
“Pe de alta parte, toate celelalte proiecte media ale trustului Catavencu se potrivesc cu categoriile noastre de site-uri foarte specializate" adauga Nicoara.
Potrivit agentiei BOOM, Cotidianul.ro atinge o audienta lunara de 189.852 vizitatori, si 1.131.108 afisari, “ceea ce asigura o rata de vizualizare optima in cazul unei campanii de la 100.000 de afisari in sus” spun reprezentantii sai.
“Catavencu.ro are un public fidel, fiind una din putinele reviste online din Romania pe baza de abonament” spun ei. Pe langa acestea, Boom.ro si Catavencu mai pun la dispozitia advertiserilor si spatii pe celelalte publicatii ale trustului care beneficiaza in acest moment si de o versiune online: Bucataria pentru toti, www.bpt.ro si www.aventurilapescuit.ro .
"Exista si va exista, fara indoiala, o zona de intersectie intre publicul online si cel de "hard copy" a declarat Sorin Axinte, Director de Marketing al Grupului de Presa Catavencu. Executivul de marketing mai adauga: “Interactivitatea proprie web-ului atrage multi dintre cititorii traditionali. Pe de alta parte, pe site-uri intra public nou, caruia ii place ce spunem si cum spunem, dar pe care il definesc familiaritatea cu internetul, accesul la viteze mari si lipsa de timp pentru cumpararea de la chiosc. Si sint foarte multi oameni care indeplinesc conditiile acestea".
Boom.ro detine in portofoliu, dupa cum sustine agentia, peste 150 de site-uri, reprezentate in exclusivitate pentru vanzarea de spatiu publicitar, printre care majoritatea editiilor online ale publicatiilor tiparite, din care le amintim pe cele sportive: ProsPort si Gazeta Sporturilor, cotidiene generaliste: Libertatea, Gandul, Jurnalul National, Cotidianul; economice: Ziarul Financiar, Capital, Bursa, precum si majoritatea publicatiilor exclusiv online din Romania, specializate pe o paleta larga de domenii: business, finante, juridic, resurse umane, IT, entertainment, lifestyle, medical, turism, auto.
Boom.ro si Catavencu mai anunta pentru luna octombrie si lansarea editiilor online pentru B24FUN, Superbebe si Tabu - publicatii ale trustului care apar in acest moment doar in editie tiparita. Campaniile publicitare vor putea fi planificate si rezervate tot prin Boom.ro, inca din acest moment, urmand ca ele sa fie initiate in momentul lansarii acestor site-uri.
"Scopul nostru, ca grup de presa, este sa furnizam "navigatorilor" o experienta online de prima mina sustine Axinte. “Pentru acesta întreprindere am cautat un partener la fel de inteligent ca si noi. Si mai priceput decit altii in dresajul "bitzilor". Boom.ro indeplineste ambele conditii", a mai adaugat directorul de marketing al grupului Catavencu.
Boom.ro este o agentie full-service de publicitate online, infintata in 2001. Boom acopera peste 75% din piata de media online, detinand cel mai mare portofoliu de site-uri reprezentate (dintre care cele mai multe sunt reprezentate in exclusivitate de Boom).
Principalii parteneri Boom.ro sunt agentiile de publicitate care integreaza din ce in ce mai mult internetul in campanii. Printre advertiserii care au rulat campanii publicitare online prin Boom.ro se numara: HP, Connex, Orange, Zapp, KLM, Renault, ING, P&G.
Printre serviciile companiei netBridge se numara: www.Trafic.ro, serviciul standard de monitorizare a audientei pe internet in Romania, www.Boom.ro - cea mai mare agentie de publicitate online din Romania, www.OKazii.ro, cel mai vizitat site de Comert electronic, www.MyJob.ro, serviciul de angajare si recrutare prin internet cu cea mai mare acoperire din Romania, www.HR-Romania.ro, portal de resurse umane si recrutare de top management, si altele.
Potrivit editorilor, Grupul Catavencu detine astazi brand-urile "ID - Idei în Dialog" - o revista lunara de cultura ideilor; "Tabu", mai curajoasa revista pentru femei ; "Academia Catavencu", - cel mai influent saptamanal de opinie din Romania ; "Bucataria pentru toti" este o revista lunara in paginile careia sunt publicate retete usor de preparat, specifice fiecarui sezon ; "Cotidianul" -unul dintre cele mai cunoscute si prestigioase ziare de pe piata româneasca; "Aventuri la pescuit"- revista celor care au spirit de echipa si celor care vor sa evadeze din cotidian ; "Superbebe" - singura revista care acopera perioada de la Preconceptie pana la varsta de 6 ani; "Radio Guerrilla/94,8FM" urmareste instaurarea starii de normalitate a dialogului, a bucuriei jocului, a inventivitatii si empatiei;si "B24FUN" - cel mai tare ghid din Bucuresti.
( Iulian Toma )