Catalina Cernica pleaca multumita de la Presedintia UAPR
Miercuri, 06 Februarie 2008



Comitetul de conducere UAPR (de la stanga la dreapta): Adrian Botan (McCann Erickson), Peter Jansen, Catalina Cernica (Graffiti BBDO, si Presedinte), Adrian Tuluca (Propaganda), Victor Dobre (IAA), Stefan Iordache (Leo Burnett, Starcom MediaVest Group), Felix Tataru (GMP, Presedinte IAA)

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Catalina Cernica (foto, Graffiti BBDO) se desparte multumita de pozitia de Presedinte al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR, Romaniana Association of Advertising Agencies – RAAA, n.r.).

 

„Urmeaza cateva luni in care voi fi implicata intr-un executive MBA si nu mai aveam timp si pentru UAPR”, a declarat, pentru AdPlayers, Catalina Cernica (foto), fostul Presedinte al organizatiei. Oficialul  nu a vrut sa comenteze in ce masura implicarea sa in programul MBA va afecta si programul sau in agentia pe care o conduce (Graffiti BBDO).

 

„Ma bucur ca am putut sa ne asezam la masa atat agentii locale cat si agentii multinationale, lasand la o parte orgoliile si interesele agentiilor si sa vedem interesele industriei”, a mai spus fostul Presedinte UAPR, intrebat ce a reusit sa faca in perioada scursa de la investirea in functie, dar si ce ar mai fi de lucru la UAPR.

 

Cernica este de parere ca la capitolul reusite se numara si actualul consiliu de conducere al organizatiei format atat din agentii locale cat si multinationale, care a reusit intr-un timp scurt sa dea start unor proiecte importante pentru industrie. Din Board-ul UAPR mai fac parte Stefan Iordache (Leo Burnett, Starcom MediaVest), Adrian Botan (McCann Erickson), Felix Tataru (GMP), Adrian Tuluca (Propaganda), Cristi Grigorescu ( Next Advertising), Peter Jansen.

 

Printre proiectele demarate de UAPR se numara Scoala de Creatie ADC*RO initiata impreuna cu Art Directors Club Romania, sau a doua editie Salary Survey – studiul in urma caruia s-au identificat atat nivelul mediu cat si evolutia pachetelor de remunerare in industrie, si la care au participat 22 de agentii de publicitate.

 

Celor doua initiative li se mai adauga Clubul de Media - in care agentiile de media sau de publicitate integrata pot dezbate probleme specifice ale industriei, continuarea studiului AdMarket intr-o formula noua cu criterii rationale de perceptie ale agentiilor (cresterea anuala, cifra de afaceri, profitabilitatea, eficienta), sau cea a revizuirii festivalului de publicitate Ad’Or cu un nou regulament si o organizare mai eficienta.


PUBLICITATE: