Catalina Cernica (Graffiti BBDO) despre EFFIE
Miercuri, 04 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

„Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura”, afirma Catalina Cernica (foto), Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania, intr-un comunicat remis AdPlayers.

“Premiile Effie marcheaza astfel recunoasterea eforturilor de marketing si de comunicare pe care Dacia le pune in spatele imaginii si performantelor acestui brand”, este de parere executivul, legat de rezultatul agentiei de publicitate la festivalul de eficienta.

Juriul Effie Awards a acordat campaniei Logan MCV „More space, more possibilities”, singurul titlu la categoria Durabile, Dacia devenind astfel, potrivit agentiei Graffiti BBDO, singurul brand premiat la toate editiile Effie Romania.

Dacia la Effie

Pentru Dacia, Effie a insemnat Aur in 2004 pentru campania pentru Dacia Solenza „Incearc-o si mai vorbim”, care a castigat primul loc in categoria produselor de larg consum nealimentare. Serviciul „Dacia Asistenta” a fost rasplatit in 2005 cu un Effie de argint la categoria „Altele”. In 2006 Dacia a luat un Argint EFFIE pentru „Logan Diesel – iti schimba viata” la categoria Durabile (aurul nu a fost acordat), categorie la care, in 2007, acelasi brand auto a castigat un Bronz EFFIE pentru Logan MCV.

Graffiti BBDO la Effie

Oficialii agentiei mai spun ca Graffiti BBDO a urcat pe podium la toate cele patru editii de pana acum ale Premiilor Effie Romania: in 2004 cu Aur si Bronz  Effie pentru campaniile Dacia Solenza, respectiv Pepsi Twist si Tuborg, in 2005 Argintul Effie a fost castigat prin lansarea Tuborg Royal Export si campania Dacia Asistenta, in 2006 cu Argint pentru campania „Logan Diesel iti schimba viata”, Bronz pentru „Conservele vorbitoare” – brandul Bucegi din portofoliul Scandia si campania „Ultra solutii” pentru Ulta Pro Computers.

Alaturi de bronzul campaniei Logan MCV „More space, more possibilities”, la Effie 2007 Graffiti BBDO a mai luat Gold Effie in categoria David vs Goliath pentru campania „The Guide” la Banca Romaneasca, aceeasi campanie fiind nominalizata si la trofeul Grand Effie.


PUBLICITATE: