Cat de greu scoate clientul bani pentru design de ambalaj? Forum Print & Pack, la Print & Sign 2014.
Miercuri, 17 Septembrie 2014
adplayers. Iulian Toma
Toata lumea vorbeste astazi despre design de ambalaj, insa putini stiu ca unii dintre "clienti" iau mai greu decizia de a investi in aceasta directie de a face remarcat produsul.
"Exista si companii care fie nu au disponibilitatea financiara, fie nu sunt pregatiti strategic si operational pentru un sistem eficient de design de ambalaj – in ambele cazuri, ce putem face este sa prezentam in presa studii de caz informate despre recuperarea investitiilor sub forma cresterii vanzarilor la raft si alte beneficii tangibile" afirma pentru adplayers Melania Moisi (foto), Creative Director, Brandtailors si Mihai Parpalea, Senior Desktop Publisher, Brandtailors.
Cat de greu este sa convingi clientul sa investeasca in design de ambalaj? Daca sunt convinsi de importanta acestora, investitiile nu se lasa prea mult asteptate. "In general, clientii Brandtailors nu trebuie convinsi sa investeasca in design de ambalaj – acest tip de investitie si-a dovedit in timp eficienta comerciala si valoarea reputationala pentru brand si, ca atare, companiile care isi respecta consumatorii si chiar propriile produse sunt deja “convinsi” de oportunitatea investitiei in design-ul de ambalaj chiar dinainte de a lua legatura cu o agentie specializata".
Melania Moisi, Creative Director, Brandtailors si Mihai Parpalea, Senior Desktop Publisher, Brandtailors sunt invitati de Forumul Print & Pack ce va avea loc pe 26 septembrie in cadrul evenimentul Print & Sign 2014. Targul organizat de Euroexpo va avea loc intre 24 si 27 septembrie la Romexpo.
"Un client care trebuie “convins” sa investeasca in design de ambalaj este, de fapt, un client care nu crede in design ca instrument strategic de business", mai afirma specialistii BrandTailors.
"Pentru astfel de clienti, nu putem decat sa demostram cu fiecare proiect ca design-ul de ambalaj “vinde”, astfel incat sa se poata convinge singuri de eficienta acestui instrument de business pe baza cifrelor si a exemplelor din piata".
Mai multe despre targul Print & Sign si Forum Print & Pack puteti gasi pe site-ul printsign.ro, eveniment pentru care adplayers este unul dintre promotorii si partenerii media.
Mai mult in Print & Sign, Eveniment
"Pentru astfel de clienti, nu putem decat sa demostram cu fiecare proiect ca design-ul de ambalaj “vinde”, astfel incat sa se poata convinge singuri de eficienta acestui instrument de business pe baza cifrelor si a exemplelor din piata".
Mai multe despre targul Print & Sign si Forum Print & Pack puteti gasi pe site-ul printsign.ro, eveniment pentru care adplayers este unul dintre promotorii si partenerii media.
Mai mult in Print & Sign, Eveniment
PUBLICITATE:
Alte articole din Eveniment:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: