Carmen Chipuc, Starcom, dubla finalista la Cannes Lions 'Ne-am gandit la un mesaj mai direct'
Marti, 19 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Suntem foarte mandri si foarte fericiti pentru ca suntem prima agentie de media care a reusit performanta unei nominalizari Media la Cannes Lions”, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Chipuc (foto) - Managing Director Starcom, agentie dubla nominalizata in finala festivalului de publicitate de la Cannes Lions 2007,  cu campania “1 din 8 femei” pentru Avon Breast Crusade.

„Nominalizarea Starcom la cele doua categorii ale festivalului de la Cannes reprezinta o premiera pe piata din Romania, Starcom fiind prima agentie de media din Romania finalista la acest festival”, a mai spus sefa agentiei care a reusit prima performanta a unei companii de media la Cannes Lions.

“Campania ne-a luat cam 2 luni de la brief pana la implementare. Nu a fost un proiect greu dar nici foarte usor, poate si pentru faptul ca nimeni nu mai facuse acest gen de branding pana atunci (scaune din metrou, cinematografe, saloane de beauty)”, adauga sefa agentiei Starcom.

„Am avut noroc cu clientul, cu care facem o echipa foarte buna” este de parere Chipuc. „A fost deschis, a inteles ce vrem sa facem, a vrut sa se faca aceasta campanie si s-a facut”, subliniaza ea.

Desfasurata in lunile septembrie-octombrie anul trecut, campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade a facut agentia Starcom finalista la doua categorii din cadrul festivalului Cannes Lions - Cel mai bun mix de media si in cea pentru categoria Cea mai buna campanie sociala. Campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade a mai adus agentiei in acest an premiul pentru “Best Innovative Media” la Ad’Or si o nominalizare la Effie Romania 2007.

AdPlayersFile

Starcom Romania este parte din Starcom MediaVest Group - una din cele mai importante retele de media din lume. Agentia de media devine astfel prima agentie de profil premiata la Ad’Or si prima finalista la Cannes Lions. Starcom are in portofoliul de clienti nume cum sunt Avon Cosmetics, Aviva, Kraft Foods Romania, Friesland, Glaxo Smith Kline, Procter & Gamble, Philip Morris, etc.

AdFile

Alexandru Pomana – Creative Planner

Corina Bernschutz –  Director Inovatie

Cristina Barla – Account Manager

Horea Mihoc – Ambient Planner

Mircea Gheorghe – On-line Director


PUBLICITATE: