(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Chiar daca, in total, inscrierile in festivalul de publicitate Cannes Lions au crescut si in acest an, inregistrand un numar de 25.700 si o evolutie pozitiva de 3,2 %, intrarile in festival la sectiunea Film Lions au cazut cu 386 de lucrari, un procent negativ de aproape 8% fata de anul trecut, potrivit datelor puse la dispozitie de canneslions.com .
Nici Presa nu sta cu mult mai bine, inregistrand si ea o scadere a acestui tip de media clasica reflectata in scaderea cu 403 lucrari, o alunecare negativa ce reprezinta un procent de - 5,45% la Press Lions.
Sectiunea care nu surprinde, cu o crestere de 122 de lucrari, este Titanium & Integrated Lions, insemnand mai mult cu peste 60% fata de anul trecut. In topul cresterilor se mai afla deasemenea si Promo Lions, cu 26%, dar si, in mod surprinzator, Radio Lions cu o crestere de 23.35%. Celor doua le urmeaza evolutii crescatoare la Media Lions si Direct Lions cu ian jur de 12-13%.
“Este vorba de cea mai mare crestere in cele mai recent lansate categorii cum sunt Titanium and Integrated, Promo si Radio; cresteri semnificative in Cyber, Media, Outdoor si Direct, dar si declinul filmelor, o tendinta care poate fi urmarita in ultimii trei ani”, a spus Terry Savage, Executive Chairman la Cannes Lions.
Statele Unite reprezinta cel mai mare furnizor al festivalului international, cu un numar de 3,569 de inscrieri. Urmeza Germania cu 2,310 si Brazilia cu 2,203 inscrieri. Festivalul se va desfasura in perioada 17 – 23 iunie.
AdPlayersFile
Inscrierile Cannes Lions 2007
sursa: canneslions.com
Categorie: 2006 / 2007 | % Variatie
Promo Lions: 622 / 786 | +26,36
Direct Lions: 1509 / 1689 | +11,92%
Media Lions: 1466 / 1661 | +13,3%
Outdoor Lions: 5282 / 5758 | +9%
Radio Lions: 1032 / 1273 | +23.35
Cyber Lions: 2502 / 2711 | +8,35%
Press Lions: 7387 / 6984 | -5,45%
Film Lions: 4860 / 4474 | -7,94%
Titanium & Integrated Lions: 202 / 324 | +60,4%
TOTAL 24.863 25.660 | +3.2%