( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Cannes Lions prelungeste inscrierile inca 2 saptamani. Festivalul international de publicitate a anuntat astazi ca 23 aprilie este noul termen limita de inscriere a lucrarilor la editia cu numarul 57 a competitiei.
Editia 2010 a intrecerii se va desfasura in acest an incepand de duminica 20 iunie, pana sambata 26 iunie. Adevarat sau sursa de debusolare a audientei din Romania, pe website-ul reprezentantilor de la Bucuresti ( canneslions.ro ), editia din acest an a festivalului de publicitate se desfasoara intre 21 si 27 iunie - cu o zi intarziere fata de perioada 20-26 iunie inscrisa pe site-ul oficial al evenimentului ( canneslions.com ), cel care tine la curent cu informatii despre festival participantii din intreaga lume.
Una dintre cele mai importante competitii ale industriei de marketing si comunicare, Cannes Lions a luat fiinta in 1954, sub numele de International Advertising Film Festival, o alternativa a festivalului de film similar de la Cannes. Daca la infintare, intrecerea filmelor de publicitate sub care lua nastere competitia aduna un numar de 187 lucrari din 14 tari ale lumii, in acest an sunt asteptate peste 22.500 de lucrari din toate expertizele comunicarii, si peste 6000 de delegati din 90 de tari.
Articole Cannes Lions 2010
FOTO: canneslions.ro ne trimite la Cannes Lions cu un decalaj de o zi intarziere, comparativ cu canneslions.com