(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul „Ai grija de sanatatea familiei!”, anunta oficialii de comunicare ai campaniei de la Ogilvy Public Relations. Agentia de brand pentru Milli este Ogilvy&Mather.
Potrivit Ogilvy Action, în centrul campaniei se afla cele 3 noi categorii de produse Milli: 0,1% grasime, Omega 3 si Imunoplus, lansate la sfârsitul anului trecut în România. Diferentierea noilor produse este facuta prin prezenta pe ambalaje a unui logo special - o panglica verde cu conturul unei siluete umane - precum si a explicatiilor asupra continutului si beneficiilor fiecarui produs.
Campania se va derula în perioada 9 martie - 1 aprilie 2007, în 76 de super-market-uri din 23 de orase. Scopul campaniei, conform responsabililor de comunicare, este de a informa consumatorii despre beneficiile noilor produse Milli.
Mecanica promotiei in-store consta în recompensarea clientilor care au cumparat 3 noi produse Milli, cu diverse premii atractive, de la esarfe si magneti de frigider, pâna la medalioane din aur. Abordarea consumatorului se face prin intermediul unui chestionar –flyer.
Campania se desfasoara în Bucuresti, Ploiesti, Constanta, Iasi, Suceava, Piatra-Neamt, Bacau, Galati, Braila, Cluj-Napoca, Târgu-Mures, Bistrita, Baia-Mare, Satu-Mare, Oradea, Brasov, Timisoara, Arad, Deva, Hunedoara, Sibiu, Râmnicu-Vâlcea si Craiova.
AdFile
Advertiser: Friesland Foods România
Brand: Milli
Razvan Orbulescu- National Marketing Director
Tudor Turcu- David- Marketing Brand Manager
Marinela Botezan- BTL Manager
Agentie: Ogilvy Action
Gina Leu - Deputy Managing Director Ogilvy & Mather
Alexandra Murray - Group Account Director
Iulia Gaal – Account Executive
Carmen Grosu – Field Manager
Roxana Ciorâta – Project Field Manager
Dinu Gojan- Group Creative Director
Maria Manoiu- Senior Copywriter