Credit. Cheil | Centrade
Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
AdPlayers. info
Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, este singura agentie din Romania cu doua trofee la editia din acest an a MAD STARS, unul dintre cele mai importante festivaluri internationale de publicitate globale, cunoscut anterior sub numele de AD STARS, anunta compania.
Juriul, format din 301 jurati preliminari din 85 de tari, a selectat 1.745 de lucrari finaliste. Desi festivalul are loc in Busan, Korea, peste 30% din tarile ce sunt in top 10 ca numar de finalisti sunt din alte regiuni decat Asia. Festivalul este si singurul din lume in care agentiile care castiga cele doua Grand Prix-uri Anuale primesc fiecare un cec in valoare de 10.000 de dolari americani.
“Anul acesta calitatea inscrierilor e cu adevarat remarcabila si demonstreaza puterea creativitatii, indiferent de piata din care provine si de industria pe care o reprezinta. Ne bucura sa avem un numar record de tari premiate – 58, dovedind din plin caracterul international al competitiei.”, a spus Hwan-Jin Choi, Presedintele Festivalului.
Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
“Sunt onorati sa reprezentam creativitatea romaneasca la unul dintre cele mai importante festivaluri globale, mai ales cand vine vorba de o campanie pentru o cauza sociala atat de importanta pentru Romania cum este lupta impotriva violentei domestice. Multumim clientului curajos si tuturor partenerilor care s-au implicat in acest proiect contextual care ne-au ajutat sa punem pe aer excelenta in materie de craft in timp record: casa de productie Almost Ready, studioul Balinth si casa de post-productie Chainsaw Europe.”, declara Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.
Campania „Unele masti raman”
8 Martie, Ziua Internationala a Femeii, a coincis cu ultima zi din perioada de stare de alerta din Romania. Pe masura ce numarul de infectari cu COVID-19 a scazut, autoritatile au decis sa ridice incepand din 9 martie, o serie de restrictii, printre care si obligativitatea purtarii mastii.
Gandita si executata in doar 4 zile de la anuntul autoritatilor privind ridicarea restrictiilor, campania „Unele masti raman” a reconstituit episoade reale de abuz asa cum au fost traite de victime ce au cerut ajutor Asociatiei ANAIS.
Mesajul campaniei subliniaza faptul ca foarte multe romance vor continua sa aiba nasul si gura acoperite, fie de palma unui partener violent, fie de propria palma, speriate sau descumpanite in situatiile dramatice declansate de cealalta pandemie - pandemia violentei domestice care va continua, din pacate, sub numeroase forme, de la violenta fizica pana la violenta psihologica, economica, cibernetica, sociala, sexuala sau spirituala.
Initiativa a atras atentia asupra acestui flagel, dar si donatii cu ajutorul carora Asociatia ANAIS a oferit sprijin si consiliere juridica si psihologica victimelor violentei domestice.
“Ne bucura sprijinul constant al echipei Cheil | Centrade pentru initiativele ANAIS. Pasiunea lor de a ajuta este vizibila atat prin numeroasele trofee la festivaluri prestigioase ce recunosc creativitatea si eficienta, precum London International Awards, IAB Mixx Europe, Cresta Awards, D&AD, Effie sau, iata, MAD STARS, dar mai ales prin multele vieti salvate si cu ajutorul fondurilor stranse si solutiilor de preventie conturate prin sprijinul ideilor puternice din spatele acestor medalii.”, adauga Carmen Nemes, Presedinte al Asociatiei ANAIS.
Lista completa a lucrarilor castigatoare poate fi descarcata de pe platforma online a festivalului: https://www.adstars.org/winner/Index.do
Echipa Cheil | Centrade:
Mihai Gongu - Executive Creative Director
Denisa Armasu – Group Creative Director
Radu Rebei – Senior Art Director
Carmen Miruta – Business Lead / Client Service Director
Ana Maria Radulescu - Senior Account Manager
Veronica Bratu – Social Media Manager
Monica Garbur - AV Producer
Miruna Baias – Strategy Head
Mihaela Iamandi – Traffic Director
Ana Maria Gavrila – PR Specialist
Echipa Asociatia ANAIS:
Carmen Nemes - Presedinte
Mihaela Mangu Darvariu – Director Executiv
Adela Szentes – Psihoterapeut
Casa de productie: Almost Ready
Balint Hajagos – Regie
Balint Hajagos - Fotografie
Ahmad Askar – Asistent Cameraman
Dana Pavelescu – Director Casting
Dora Codita – Make-up
Anca Saveanu – Actrita
Camelia Darie – Actrita
Simina Mateescu – Actrita
Iulia Arama – Actrita
Helena Silva Schmidt - Actrita
Post-productie: Chainsaw Europe
Diana Gordon - Coordonator
Hasan Nasser - Editor sunet & masterizare
Smaranda Paraschiv – Director imagine
Voice Over
Judith State
Oana Holban
Radu Banzaru
ANAIS este o asociatie umanitara avand ca principala misiune apararea drepturilor celor care nu se pot apara singuri: femei, copii, dar si familii nevoiase si alte categorii defavorizate. Membru al WAVE (Women Against Violence Europe), ANAIS ofera consiliere psihologica, asistenta juridica, sprijin material si moral, actiuni si politici publice dezvoltate in parteneriat cu autoritatile si campanii de constientizare si informare.
Agentia digitala full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrata din Romania si serveste drept hub regional pentru reteaua coreeana Cheil in sud-estul Europei, coordonand strategia de comunicare si creatie pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI Romania, Hochland Romania, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN Romania, Carrefour Romania, Alpin 57, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociatia ANAIS si United Way.
Mai mult in Campanii, Festival, Responsabilitate Sociala, CSR