Campania “Fetele destepte o fac o data pe luna" premiata la Cristal Festival
Marti, 17 Decembrie 2013

adplayers. info

Campania “Fetele destepte o fac o data pe luna” a fost premiata la Cristal Festival. Semnata de Gollin Harris si Medic One, comunicarea de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata vineri, 13 decembrie, in Sectiunea PR, introdusa anul acesta in cadrul festivalului francez Cristal Festival, care a ajuns la cea de-a 13-a editie. Echipa GolinHarris a urcat pe scena de doua ori, ridicand trofeele Sapphire si Emerald in doua dintre cele mai disputate categorii: Products si Best Brand Development.

Campania “Fetele destepte o fac o data pe luna”, initiata de www.cerculfetelordestepte.ro, o platforma online care ofera informatii legate de contraceptie si prezinta diferitele optiuni disponibile astazi, a luat nastere ca urmare a ratei avorturilor din Romania care continua sa fie printre cele mai ridicate din Europa.

Adela Popescu a acceptat sa se alature acestui proiect, dezvaluind public metoda pe care o foloseste pentru a da un exemplu femeilor din Romania. Campania a fost lansata printr-o conferinta de presa care a avut loc intr-o camera de hotel.

Pentru a sublinia mesajul transmis, Adela a purtat o rochie creata de designerul Corina Vladescu, care purta sloganul campaniei: “Fetele destepte o fac o data pe luna!”. Astfel, designerul roman si artista Adela Popescu au atras atentia intr-un mod inedit asupra importantei pe care o reprezinta informarea corecta atunci cand vine vorba despre alegerea metodei contraceptive.

 Mai mult in Festival


PUBLICITATE: