(AdPlayers, Iulian Toma)
Campania de comunicare Citylights Pipera, semnata de agentia de publicitate Lemon Studio, a fost premiata international la Titan Awards ( www.titanawards.com ), in cadrul intrecerii initiate de reteaua de agentii independente TAAN. Judecate de oameni de creatie care au jurizat si la Cannes Lions, premiile initiate de reteaua de agentii independente TAAN recunosc meritele campaniilor semnate de agentiile independente din retea.
Din juriul Titan Awards au facut parte creativi cum sunt Purvin Darbary, Creative Director Ogilvy & Mather Chicago, Melvyn Lim, Creative Director Ogilvy & Mather Singapore, Prasanna Sankhe, National Creative Director Publicis India, Lack Neary, Executive VP BBDO Worldwide, Magnus Olsson, Executive Creative Director Saatchi & Saatchi Amsterdam sau Tom Monahan, Creative Coach la Before & After Inc
„Am vrut sa participam la aceasta competitie pentru a ne "masura puterile" cu celelalte agentii”, explica Ana Iorga, director executiv al agentiei, participarea Lemon Studio la Titan Awards. „Stiam ca va fi o competitie dura, juriul fiind alcatuit din oameni foarte exigenti, agentiile fiind foarte creative iar numarul de inscrieri mare. Am vrut sa vedem daca munca noastra poate sta alaturi de cea a celorlalte agentii si suntem bucurosi ca raspunsul este DA. Este o recunoastere a faptului ca, in ciuda declinului industriei si a presiunii pe bugete, reusim sa aducem valoare prin ceea ce facem”.
Campania "Te-ai saturat de inghesuiala" pentru Citylights Pipera a fost derulata anul trecut, pe canale de media Print si OOH si a avut ca obiectiv promovarea ansamblului de blocuri din zona Pipera al dezvoltatorului imobiliar. Distinctiile Titan Awards au fost inmanate in cadrul intalnirii TAAN European Meeting care a avut loc la Roma, in perioada 16-19 Septembrie 2010. In competitie au participat peste 40 de agentii din intreaga lume.
In total, au fost aliniate la start mai mult de 400 de intrari (423) in sectiuni cum sunt TV, print, radio, OOH, social media & digital, evenimente & promotii. Campaniile au intrat in competitie in categorii precum Consumer non-durables, Consumer durables, Pharma, B2B, Services, Corporate image, Pro bono, Miscellaneous, iar premiile acordate au fost Titan Award si Diplome de Merit.