SURSA FOTO: clioawards.com
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
CLIO Awards a dat start inscrierilor online. Lucrarile pot concura in 14 categorii: Billboard, Content & Contact, Design, Direct Mail, Hall of Fame, Innovative Media, Integrated Campaign, Interactive, Poster, Print, Radio, Television/Cinema/Digital, Strategic Communications/Public Relations, Student.
„Data fiind cresterea numarului de intrari interactive la Clio Awards, am decis sa oferim o categorie specifica, pentru a sprijini si noile forme de advertising, inclusiv campanii pe telefoanie mobila sau virale”, a afirmat Karl Vontz, director de evenimente, AdweekMedia & CLIO Awards.
Una dintre cele mai recunoscute competitii de advertising, design si interecative, CLIO Awards sarbatoreste 50 de ani de existenta. Festivalul de publicitate ramane si astazi fidel principiilor sale de a promova excelenta creativitatii in comunicare. Doar 10% din inscrieri trec in etapa urmatoare de jurizare, si mai putin de 1% obtin un trofeu de aur.
CLIO Awards este un produs Nielsen Business Media, parte a Nielsen Company, una din companiile internationale importante in domeniul marketingului si comunicarii globale. Cu birouri in peste 100 de tari din lume, Nielsen Company detine pozitii cheie in informatiile de marketing si comportamente de comsum, in cercetare de televiziune si alte masurari de media, online, mobile, evenimente, dar si publicatii de business cum sunt Billboard, The Hollywood Reporter, Adweek.