(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Expotek lucreaza pentru CERF cu agentia de publicitate Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, autoarea conceptului si vizualului campaniei pentru editia din acest an a evenimentului IT&C. Campania CERF 2007 se va desfasura în perioada februarie – mai.
Potrivit oficialilor de comunicare ai Expotek, sub sloganul „CERF te pregateste pentru viitor”, comunicarea se desfasoara pe 3 tipuri de canale: outdoor, print (aparitii în peste 45 de publicatii de business si de specialitate) si radio.
„Daca anul trecut EXPOTEK a creat un “Oras digital” în care orice utilizator avea posibilitatea sa descopere solutii menite sa-i sporeasca confortul în viata de zi cu zi, editia din acest an promite sa-l uimeasca pe însusi Jules Verne”, spun reprezentantii CERF.
CERF 2007 va avea loc în perioada 9 - 13 mai, la Romexpo si, potrivit companiei organizatoare, va oferi vizitatorilor, ocazia de a vedea, testa si achizitiona solutii de ultima ora din domeniul IT&C. Solutii atât de inovative, încât aproape ca ni-l putem imagina pe Jules Verne spunând: “Am gândit eu departe, da’ nici chiar asa!…”.
AdPlayersFile
Organizatorii evenimentului spun ca CERF este locul de întâlnire a producatorilor si distribuitorilor de produse si solutii în domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor cu utilizatori din cadrul comunitatii de afaceri, cu reprezentanti ai bancilor, ai sectorului de servicii publice, învatamânt si cercetare, ai institutiilor de reglementare în domeniu, cu publicul pasionat de tehnologie si cu presa.
Potrivit Expotek, în 2006, CERF a atras peste 150 de firme expozante, peste 550 de marci de prestigiu pe o suprafata expozitionala de 14.000 de metri patrati si aproximativ 75.000 de vizitatori.