(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Expotek lucreaza pentru CERF cu agentia de publicitate Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, autoarea conceptului si vizualului campaniei pentru editia din acest an a evenimentului IT&C. Campania CERF 2007 se va desfasura �n perioada februarie � mai.
Potrivit oficialilor de comunicare ai Expotek, sub sloganul �CERF te pregateste pentru viitor�, comunicarea se desfasoara pe 3 tipuri de canale: outdoor, print (aparitii �n peste 45 de publicatii de business si de specialitate) si radio.
�Daca anul trecut EXPOTEK a creat un �Oras digital� �n care orice utilizator avea posibilitatea sa descopere solutii menite sa-i sporeasca confortul �n viata de zi cu zi, editia din acest an promite sa-l uimeasca pe �nsusi Jules Verne�, spun reprezentantii CERF.
CERF 2007 va avea loc �n perioada 9 - 13 mai, la Romexpo si, potrivit companiei organizatoare, va oferi vizitatorilor, ocazia de a vedea, testa si achizitiona solutii de ultima ora din domeniul IT&C. Solutii at�t de inovative, �nc�t aproape ca ni-l putem imagina pe Jules Verne spun�nd: �Am g�ndit eu departe, da� nici chiar asa!��.
AdPlayersFile
Organizatorii evenimentului spun ca CERF este locul de �nt�lnire a producatorilor si distribuitorilor de produse si solutii �n domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor cu utilizatori din cadrul comunitatii de afaceri, cu reprezentanti ai bancilor, ai sectorului de servicii publice, �nvatam�nt si cercetare, ai institutiilor de reglementare �n domeniu, cu publicul pasionat de tehnologie si cu presa.
Potrivit Expotek, �n 2006, CERF a atras peste 150 de firme expozante, peste 550 de marci de prestigiu pe o suprafata expozitionala de 14.000 de metri patrati si aproximativ 75.000 de vizitatori.
iulian.toma@adplayers.ro