Bulgari intra pe coperta 1 la Tango
Luni, 02 Octombrie 2006
Bulgari intra pe coperta 1 la Tango.Bulgari intra pe coperta 1 la Tango

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Bulgari a intrat pe prima coperta a revistei Tango. Premiera editiei de octombrie este scoasa în colaborare cu marca Bulgari si, dupa cum afirma autorii, reprezinta prima coperta tridimensionala a unei publicatii din România. Potrivit oficialilor, Tango este totodata si una dintre primele reviste din Europa care apar pe piata cu o coperta tridimensionala, mai precizeaza oficialii revistei.

“Stiam ca în toamna vom relansa liniile clasice Pour Femme si Pour Homme. Ce alta revista puteam alege daca nu Tango, care are mereu pe coperta o femeie si un barbat? Practic, din Jojo si Buzdugan, coperta se transforma în Pour Femme si Pour Homme”, a spus Dan Zybacsynski, Brand Manager Bulgari.

La o simpla miscare a pozitiei celui care priveste, imaginea lui Jojo si Buzdugan cele doua vedete alese pentru aceasta editie Tango, se transforma în imaginea a doua sticlute de parfum, Bulgari Pour femme si Bulgari Pour homme.

“Ma bucur enorm ca suntem realizatorii acestui proiect”, spune Alice Nastase, Director Editorial Tango.”De fapt, miezul conceptului Tango include insasi impletirea a doua parfumuri, vorbeste mereu, prin cuvinte si fotografii, despre alunecarea inefabila, de la imagine la arome, de la îmbratisare tangibila între un barbat si o femeie la esenta volatila, splendida, persistenta, a dragostei”

Oficialii Tango nu au dezvaluit cât a costat investitia în cea mai recenta coperta a revistei dar sustin ca a fost suficient de costisitoare. Proiectul a început în luna mai, iar în luna iunie a avut loc sedinta foto.

Lunile iulie si august au fost rezervate productiei speciale a acestei coperte tridimensionale, într-o tipografie din Franta, “întrucât în România nu exista nici un furnizor pentru asemenea servicii, la o asemenea calitate”, precizeaza oficialii Tango. Suprapunerea acesteia prin alipire la corpul revistei Tango, tiparite la Odorheiu Secuiesc, a necesitat si ea aproape doua saptamâni din luna septembrie.

AdPlayersFile Tango

Tango a iesit pe piata anul trecut, pe 10 mai 2005, într-un tiraj de 30.000 de exemplare. Primul numar al revistei, cu Andreea Marin pe coperta, se vindea atunci, sustin editorii sai, în 19.000 de exemplare.

Potrivit unei declaratii pentru AdPlayers din cursul lunii iunie, revista tipareste în medie 25.000 de exemplare lunar si vinde în medie 15.000 de exemplare, ceea ce, dupa cum declarau atunci oficialii, o pozitioneaza în fruntea celorlalte doua titluri glossy 100% românesti, Tabu si The One, care au “o vechime mai mare în campul muncii”.

Editorul revistei este compania IX Press Media SRL, al carei director general este Alice Nastase. IX Press este o companie afiliata trustului Intact, parteneriatul fiind de 80% pentru Camelia Voiculescu, si 20% pentru Alice Nastase.


PUBLICITATE: