(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Conferinta “Marketing in direct”, care s-a desfasurat saptamana trecuta la Clubul Diplomatic din Bucuresti, a avut un buget de aproape 17.000 de euro, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Mihaela Petrovan, managerul More Than Pub, compania organizatoare a evenimentului.
Potrivit Mihaelei Petrovan, cheltuielile conferintei au fost acoperite din sponsorizari in proportie de 60%, si din taxele de participare care au avut o pondere de 40% in bugetul evenimentului. Dupa ce a tras linie, agentia spune ca a ramas si cu o suma pe care o aproximeaza intre 2.000 si 3.000 de euro, insa nu profitul a fost cel care a rasplatit eforturile de organizare.
“Suntem multumiti ca am adus in sala in jur de 250 de oameni interesati de marketing direct, si ne bucuram ca nu am iesit in pierdere, asa cum ne puteam astepta initial pentru aceasta prima editie”, a mai spus Petrovan.
Sefa More Than Pub spune ca organizatorii au asezat in sala un numar de 260 scaune din care doar in jur de 10-15 au fost neocupate pe durata prezentarilor speaker-ilor straini si a mesei rotunde.
Evenimentul a genrat si 85 de chestionare de feedback, care au oferit sugestii despre urmatorul eveniment, si doar un procent de 1% dintre participanti au spus ca nu sunt interesati de o astfel de conferinta, daca aceasta ar putea avea loc la anul.
“Ne-a bucurat deasemenea ca un feedback pozitiv am primit si de la sponsorii care ne-au asigurat inca din sala evenimentului din acest an de tot sprijinul lor si la editia viitoare a conferintei pe care o preconizam in toamna anului 2010”, a conchis Mihaela Petrovan.
Cateva imagini din desfasurarea evenimentului le puteti iurmari in galeria evenimentului.