Bronz Clio Awards si pentru "Bucharest, not Budapest" ROM de McCann Erickson
Joi, 18 Septembrie 2014
Bronz Clio Awards 2014 pentru "Bucharest, not Budapest" Batonul de ciocolata ROM, semnata de McCann Erickson
adplayers. Iulian Toma
Ploaie de premii romanesti la Clio Awards 2014 in cea mai buna editie a festivalului de publicitate american pentru publicitarii din Romania. "Bucharest, not Budapest" de McCann Erickson pentru ROM a castigat Bronzul la sectikunea Public Relations, in categoria Brand Development.
In cadrul Clio Awards 2014, Premiul agentiei conduse de Bogdan Enoiu si Adrian Botan, la creatie, se alatura Argintului GMP pentru „Why Don’t You Come Over?" castigat tot la sectiunea Public Relations si Bronzului Ogilvy & Mather la sectiunea Film pentru Festivalul Filmului de Animatie.
In cadrul Clio Awards 2014, Premiul agentiei conduse de Bogdan Enoiu si Adrian Botan, la creatie, se alatura Argintului GMP pentru „Why Don’t You Come Over?" castigat tot la sectiunea Public Relations si Bronzului Ogilvy & Mather la sectiunea Film pentru Festivalul Filmului de Animatie.
Din informatiile de pana la aceasta ora, agentiile din Romania vor pleca cu cel putin trei trofee de la festivitatea de premiere Clio Awards ce va loc pe 1 octombrie, la New York de la cea mai buna editie a festivalului de publicitate american pentru publicitarii romani.
Mai mult in Festival
Mai mult in Festival
PUBLICITATE:
Alte articole din Eveniment:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: