Brand-urile aloca bugete importante publicitatii neconventionale
Vineri, 02 Martie 2007

Brand-urile aloca bugete importante publicitatii neconventionale

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Brand-urile aloca în ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce în ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva, este de parere Wim Vermeulen (foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE, prezent la un eveniment  despre noile medii de comunicare si interactivitate în domeniul marketingului si internetului.

Vermeulen crede ca, în aceste conditii, brandurile nu pot ramâne indiferente la schimbarile majore în comportamentul consumatorului, datorita gradului de selectivitate deosebit de puternic pe care acesta il afiseaza în raport cu brandurile prezente în piata.

Wim Vermeulen a mai prezentat participantilor la eveniment studii de caz internationale din domeniul marketingului digital, atragând atentia asupra realitatilor virtuale – social networking, blogging, aparitia Web 3.0 - în conditiile în care abia s-a facut cunoscuta pe piata forma Web 2.0, toate acestea reprezentând urmatorul pas în evolutia Internetului.

Moderat de Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyOne si OgilvyAction Romania workshop-ul Ogilvy Digital Realities din cadrul aceluiasi eveniment s-a încheiat cu prezentarea lui Adrian Alexandrescu, One to One Communication Director, Ogilvy One Romania, care a vorbit în deschidere despre Clubul Dove, un exemplu al modului in care internetul poate fi combinat cu mecanici clasice de BTL, pentru a forma un instrument de loializare a consumatorilor si de dialog atât din partea brandului catre consumatori, dar mai ales din partea consumatorilor catre brand.

Brand-urile aloca bugete importante publicitatii neconventionaleÎn incheierea workshopului Digital Realities, un studiu de caz Sensiblu prezentat de Adrian Alexandrescu a vorbit despre prima campanie româneasca ce a integrat marketingului de proximitate prin bluetooth internetul si OOH-ul traditional pentru a crea un continut viral care sa ajute brandul sa îsi diferentieze promotia existenta în farmacii, într-o perioada în care majoritatea brandurilor din retail avea deja o propunere speciala pentru consumatori.

 „Este prima mea vizita în Romania si marturisesc ca am fost placut impresionat de campania Sensiblu realizata de echipa locala. Cunosc putine astfel de campanii la nivel european” , a apreciat si Wim Vermeulen.

AdPlayersFile

OgilvyOne WorldWide este cea mai larga si experimentata retea de comunicare one-to-one la nivel global, din punct de vedere al numarului de clienti si portofoliului de premii câstigate. Reteaua numara 110 birouri în 56 de tari, inclusiv în Bucuresti si ofera clientilor sai servicii complete de marketing direct si interactiv, precum si servicii de consultanta dedicate construirii de relatii directe cu consumatorii.

Lista de clienti globali include nume precum American Express, Cisco, GSK, IBM, Nestle, Unilever sau SAP. OgilvyOne WorldWide este o parte a grupului Ogilvy, detinut de WPP (NASDAQ: WPPGY), unul dintre cele mai mari grupuri internationale de comunicare


PUBLICITATE: