In cadrul programului de responsabilitate sociala al agentiei, micii fani ai publicitatii sunt invatati sa comunice evenimente sau alte activitati dedicate varstei.
Desfasurat impreuna cu sprijinul logistic al Studio Creativ si Muzeului National de Arta Contemporana, proiectul a avut loc cu participarea Scolii Tudor Arghezi, din cadrul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti, sector 1.
“Suntem multumiti ca putem contribui la cresterea unor viitori oameni de comunicare”, a declarat pentru adplayers, Stefania Harabagiu, Managing Partner al agentiei de strategie si servicii de marketing Brand Support, initiatoarea platformei de comunicare "Micul Publicitar".
“Mi-ar placea sa devina o platforma a industriei de publicitate promovatre la nivel national de cat mai multe agentii si cat mai multe scoli”, a mai spus ea.
Chiar daca proiectul se desfasoara in afara programei scolare, proiectul de educare sustinut de Brand Support a strans printre promotori si diriginti ai claselor participante. Copiii au fost invatati cum sa creeze un afis pe teme diverse, iar profesorii au participat astfel activ la “orele de comunicare” sustinute de publicitari profesionisti.
« Copiii au venit foarte inspirati de la atelierele de publicitate. Este important sa vada ce se afla in spatele reclamelor pe care ei le vad zi de zi, si care ii atrag. Despre asta am vorbit la ora de dirigentie” a declarat Camelia Oprea, Directoarea si promotoarea programului Micul Publicitar in cadrul Scolii Tudor Arghezi.
Mai mult in Eveniment