( AdPlayers.ro ) Lansat in anul 2004, Bergenbier introduce pe piata noul Q-Pack „Next Generation” aducand imbunatatiri ambalajului QPack. Potrivit companiei, noul Q-Pack pastreaza caracteristicile vechiului Q-Pack, dar are un nou design, „este mai elegant si prezinta un avantaj de natura practica: zona „grip”, ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a Bergenbier Q-Pack, care poate fi tinut acum cu usurinta, si cu o singura mana”, sunt de parere reprezentantii producatorului.
„Estimam o crestere de 10% in 2006”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Liviu Irimia, Director Marketing Interbrew Romania, referindu-se la vanzarile din aces an ale Bergenbier Q-Pack.
Irimia, sustine ca „avand capacitate de 1 litru si 2 litri si fiind usor de transportat si manevrat, noul Bergenbier Q-Pack Next Generation este ideal pentru picnicuri si iesiri in aer liber, dar si pentru consumul acasa” , indicand cat se poate de direct si targetul principal al noului ambalaj.
Interbrew Romania a introdus Bergenbier la Q-Pack in luna iunie 2004 segmentul de piata al berilor imbuteliate in ambalaj de plastic. Tehnologia Q-Pack este atestata de catre Institut Frauenhofer din Germania, iar pentru imbuteliere Interbrew a achizitionat in 2004 din Austria, o noua linie de ultima generatie.
Linia de imbuteiere a Bergenbier Q-Pack a pornit pe 5 iunie 2004, la Blaj. Pe fondul cresterii pietei berii la PET, care a cunoscut salturi importante in ultimii ani, ajungand astazi la 31,5% din totalul pietei berii (conform MEMRB Romania), Bergenbier a avut rezultate spectaculoase cu ambalajul Q-Pack. Dupa cum sustin oficialii Interbrew, volumele inregistrate cu Q-Pack au fost cu 303% mai mari in 2005 fata de 2004, Interbrew ajungand la 16,4% cota de piata din volumele totale PET, in anul 2005, (conform MEMRB Romania, citate de Interbrew).
Oferita in exclusivitate de Interbrew, tehnologia unica Q-Pack, „reprezinta prima solutie eficienta si adecvata aparuta in Romania ce permite pastrarea berii in conditii optime, mai mult timp”, spun reprezentantii producatorului. Realizat conform unei tehnologii speciale de etanseizare, Q-Pack se bazeaza pe principiului „dublei bariere” : bariera exterioara ce impiedica patrunderea oxigenului in sticla si bariera interioara ce impiedica pierderea de dioxid de carbon.
Bergenbier este marca Interbrew Romania, unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 % la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. Conform datelor furnizate de companie, la sfarsitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane Euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane Euro.
(Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
.
.