(Adplayers, Iulian Toma) IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania organizeaza IAB Forum Romania 2012 pe data de 16 Octombrie, in Sala Ronda a Hotelului Intercontinental.
Pe langa valoarea pietei de publicitate online pe primul semestru al anului 2012, conform studiului ROADS derulat in parteneriat cu PWC Romania, in cadrul evenimentului se vor aborda subiecte de actualitate precum initiativele legislative din Europa ( in special in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal ) si impactul acestora asupra industriei locale, tendinte in prezenta brandurilor in mediul online – atat in mediul local cat si international.
Invitatii evenimentului vor mai vorbi de instrumente si strategii de online branding si importanta in demersurile de crestere a pietei, tendinte in comunicare digitala – noi formate de bannere, noi abordari ale mediului online, importanta prezentei pe zona de mobile pentru un brand, tendinte in masurare, efectele noilor formate de bannere, ce inseamna campaniile virale pentru un brand si ce rezerva viitorul pentru media.
Vorbitorii IAB Forum Romania 2012:
Alain Heureux ( President & CEO IAB Europe), Catalin Marinescu (Presedinte ANCOM), Ionel Naftanaila ( OBA Project Manager IAB Europe), Chris Sherwood (Director, Public Policy, Yahoo!), Ruxandra Bandila (Marketing & Business Development Manager PWC Romania), Alexandra Zadoya (Henkel Account Manager, OMD Russia), Russ Lidstone (CEO of EuroRSCG), Bela Papp (A&O CEE Director at Microsoft), Robert Pefanis (International Head of Sales, Thinkdigital), Krystyna Bębenek (Audience Research Product Manager, Gemius), Andrea Vassalli (Mobile Product Solutions Manager, Google), Geoffrey Hantson (Executive Creative Director, Duval Guillaume, Belgium) si Rupert Slade (PHD Worldwide).
Mai mult in Eveniment