BTL Net Marketing pentru Kosarom
Luni, 17 Octombrie 2005

BTL Net Marketing pentru Kosarom( AdPlayers.ro ) Net Marketing, agentie specializata in servicii complete de below-the-line (BTL), a promovat noua identitate vizuala si noua eticheta a producatorului si procesatorului de carne Kosarom prin intermediul unei caravane in 27 dintre marile orasele ale tarii.

Infiintat in anul 1992, holding-ul Kosarom asigura, potrivit agentiei, prin cele 5 divizii in domeniul productiei, procesarii si comercializarii carnii, o gama completa de activitati de la producerea furajelor, pana la cresterea animalelor si valorificarea materiei prime proprii.

Strategia de comunicare a noii identitati vizuale a grupului de firme Kosarom a fost sustinuta printr-o serie de activitati specifice de sampling, merchandising, direct marketing de cadouri personalizate si distributie de materiale personalizate.

“Noua eticheta si noua identitate vizuala a companiei Kosarom reprezinta un pas important in construirea unui brand puternic intr-o piata specifica si in consolidarea increderii clientilor in aceasta organizatie. “ a declarat Georgiana Sirghi, Marketing Manager, Kosarom.

Potrivit Net marketing, improspatarea imaginii Kosarom a fost sustinuta prin mai multe actiuni de marketing, solutiile de comunicare cuprinzand o campanie de informare, lansarea propriu-zisa a noii etichete si campania de sustinere. Net Marketing s-a implicat activ in comunicarea directa catre consumatori a noutatilor Kosarom.

In scopul cresterii notorietatii marcii Kosarom, caravana derulata de Net Marketing si-a propus sa atraga atentia consumatorilor asupra refresh–ului vizual al produselor Kosarom. Concret, sustine agentia, o masina speciala a fost brandata cu imagini reprezentative si foarte apetisante ale produselor Kosarom si a noii etichete. Elementul de dinamism a fost asigurat prin derularea si schimbarea continuala a vizualurilor pe panourile backlit. Comunicarea asigurata prin intermediul acestei caravane a fost intregita si prin difuzarea unui spot radio special creat pentru acest eveniment.

In cadrul caravanei, echipa de promoteri Net Marketing si mascota companiei Kosarom au informat consumatorii despre noua identitate vizuala a produselor Kosarom si au distribuit, potrivit agentiei, circa 50.000 de materiale promotionale. In cea de-a doua faza a comunicarii BTL, in cadrul programului de sampling s-au abordat consumatorii direct la locul de vanzare al produselor Kosarom. Dupa cum sustine agentia, peste 30.000 de consumatori au avut ocazia sa se convinga de calitatea gamei de produse animale si vegetale oferite de Kosarom.

Net Marketing are in portofoliu o gama completa de servicii de tip below-the-line ( BTL), de la consumer promotions, product si service sampling, pana la programe complexe de customer loyalty, sports sponsorship, co-marketing si campanii educationale. Serviciile companiei se impart in Youth Advertising (proiecte adresate tinerilor) si In Store Promotion. Potrivit agentiei, in cei 5 ani de activitate, Net Marketing a lucrat pentru un portofoliu de clienti precum Danone, Macromex, L’Oreal Romania, McDonald’s (Star Game), Romaqua, Philips Romania, Alka Co, Bella Romania, Mediplus, Tetra Pak Romania, Nestle, American Express, BIC Romania, Mobil Rom, Wella, Masterfoods, Romdil, Star Foods, Frosta, Johnson Wax, Germanos, Hollywood Multiplex, Nike, Delta Romania, Unilever, Europharm.

( Irina Toma )


PUBLICITATE: