Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
adplayers. info
BMW, Ursus si Coca-Cola sunt sponsori principali la Festivalul Ambasadelor 2016. Derulat in perioada 29 august – 4 septembrie, evenimentul isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romania in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel.
Aflat la a doua editie de spectacol si experiente culturale inedite din toate colturile globului, seria de evenimen te are loc la Teatrul National Bucuresti, Centrul expozitional ROMEXPO si Cinema Muzeul Taranului Roman – Studioul „Horia Bernea”.
Potrivit organizatorilor, anul acesta Festivalul Ambasadelor sta sub semnul tematic al Familiei, alaturi de misiunile diplomatice, consulate, institutele culturale si organizatii multiculturale din Romania, organizatorii vor oferi publicului o incursiune fascinanta si plina de culoare in cautarea autenticitatii si originalitatii care stau la baza relatiilor dintre culturi, elemente definitorii care ne aduc mai aproape si nasc povestile dintre noi.
Desfasurat in trei spatii din inima Bucurestiului, Festivalul Ambasadelor 2016 cuprinde mai multe serii de evenimente, expozitii si momente artistice, care vor transforma capitala intr-o destinatie a culturii internationale, reprezentata printr-un ansamblu expozitional ce propune o experienta culturala panoramica.
Programul reuneste concerte din categoria world music, dansuri traditionale, expozitii etnografice, cinematografie internationala, world food market, artizanat, ateliere de storytelling si de ceremonii culturale traditionale, expozitii de fotografie, de vesminte populare, proiectii, mestesuguri si obiceiuri de pe intreg mapamondul, teatru, ambasada cu activitati si povesti multiculturale destinate copiilor si workshop-uri captivante care surprind obiceiuri traditionale.
Festivalul Ambasadelor 2016 – festivalulambasadelor.ro
Festivalul Ambasadelor este un eveniment produs si marca Asociatia ESCU, co-finantat de Administratia Fondului Cultural National, organizat cu patronajul Ministerului Afacerilor Externe, precum si cu sprijinul Primariei Municipiului Bucuresti, prin ARCUB, Teatrului National Bucuresti, Muzeului National al Taranului Roman.
Partener de organizare: Arena Events, Romexpo
Partener de Comunicare: McCann PR Romania
Parteneri: BMW, Ursus Breweries, Coca-Cola HBC Romania, Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotels
Parteneri media ai evenimentului sunt Intact Media Group, Antena 3, TVR, Radio ZU, Romania TV, Fundatia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei, Bucuresti FM, Agerpres, Cannes Lion Romania, Love & Lobby, RFI, Forbes, Radio Romania Cultural, Jurnalul National, Romania-Insider.com, City Compass, Adevarul, Sapte Seri, Kooperativa 2.0.