BIZ "Top 50 cele mai puternice branduri"
Joi, 09 Septembrie 2010

sursa: Revista BIZ ( www.GANDESTEBIZ.ro )

 ( AdPlayers, Iulian Toma )

BIZ a lansat „Top 50 cele mai puternice branduri” in cadrul BRAND Ro, eveniment care a avut loc pe  8 septembrie la Novotel, din Bucuresti. Rezultatele cercetarii fac si subiectul cartii “Top 50 cele mai puternice branduri” editata de Biz.

Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.

Conform rezultatelor evaluarii, marcile Borsec, Dacia, Pro TV, Dorna, Poiana, Timisoreana, Izvorul Minunilor, Cotnari, Ursus si BCR se gasesc in primele 10 din clasamentul celor mai puternice 50 branduri romanesti.

Realizata in doua etape, cercetarea a cuprins un studiu calitativ, desfasurat prin intermediul a 20 interviuri in profunzime cu persoane cu vasta intre 18-45 ani, femei si barbati, studii si venituri cel putin de nivel mediu, la care s-a adaugat componenta cantitativa, desfasurata prin intermediul unui numar de 1314 interviuri telefonice. Potrivit autorilor, studiul este reprezentativ urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartirea pe sex si varsta a populatiei de 18+.

Conform organizatorilor evenimentului, BrandRo a reunit laolalta mai mult de 250 specialisti in branding, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului si al publicitatii, lideri de opinie si reprezentanti media. Printre speakerii evenimentului s-au numarat: Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research, Liviu David, Creative Director, Next Advertising, Teddy Dumitrescu, President & CEO Publicis Romania, Grant McKenzie, VP Marketing, Ursus Breweries, Serban Alexandrescu, Creative Director, Headvertising si Iulian Padurariu, Managing Partner, Trout & Partners.


PUBLICITATE: