Astazi este ultima zi de inscrieri la Golden Drum 2005
Vineri, 09 Septembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Astazi este ultima zi de inscrieri in festivalul de publicitate Golden Drum 2005. Festivalul Noii Europe, dupa cum mai este numita competitia de la Portoroz, Slovenia, se va desfasura in perioada 2-7 octombrie. Desi inscrierile au fost deschise toata vara, surse din piata au declarat pentru AdPlayers ca multi romani s-au ingramadit sa-si inscrie lucrarile in festivalul de publicitate abia in aceasta saptamana. Asa ca nu va simtiti foarte frustrati, daca nu ati reusit sa o faceti pana acum. Astazi nu este chiar asa tarziu sa va inscrieti daca aveti timp pentru 2-3 click-uri si o plata electronica pe care o puteti face pe goldendrum.com, website-ul festivalului.

Golden Drum New Europe si Golden Drum Open.

In competitie sunt asteptate lucrari lansate pentru prima data in perioada 1 ianuarie 2004 -  8 septembrie 2005. In acest an Competitia are doua parti: Golden Drum New Europe si Golden Drum Open.

Golden Drum New Europe 2005 este deschisa tuturor agentiilor, advertiserilor, clientilor, caselor de productie, televiziuni, media sau alte parti implicate in productia sau distributia comunicarii de marketing din urmatoarele tari: Albania, Austria, Azerbaijan, Armenia, Belorusia, Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cipru, Republica Ceha, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Letonia, Liban, Lituania, Malta, Macedonia, Moldova, Polonia, Romania, Rusia, Serbia si Muntenegru, Slovacia, Slovenia, Turcia, Tadjikistan, Turkmenistan, Ukraina si Uzbekistan.

Lucrarile vor fi inscrise in 8 grupe (sectiuni) si 38 de categorii: Grupa A: TV, Grupa B: Print si Poster, Grupa C: Radio Advertising, Grupa D: Web site-uri, Grupa E: Media Awards, Grupa F: TV & Film promo, Grupa G: Art direction, Grupa W: Campanii Advertising.

Golden Drum Open 2005 este deschisa tuturor agentiilor, advertiserilor, clientilor, caselor de productie, televiziuni, media sau alte parti implicate in productia sau distributia comunicarii de marketing din intreaga lume. Aici sunt doar 5 sectiuni de concurs (D-W), mai putin primele trei: grupele A (TV), B (Print si Poster), C (Radio). Astazi este ultima zi de inscrieri la Golden Drum 2005

Taxele de intrare Taxa de intrare in concurs pentru fiecare lucrare, inclusiv TVA (20%), este de 276 EUR pentru grupele TV si Print si Poster, 240 EUR pentru Radio Advertising, Web site-uri si Media Awards.  Taxa pentru o inscriere in grupa TV si film promo este de 96 EUR, cea pentru Art Direction – 276 EUR iar pentru campanii – 540 EUR. Premiile Golden Drum 2005

Premiile acordate de festival sunt mult ravnitele Golden Drum si un trofeu de aur Golden Nike pentru cea mai buna lucrare dintr-o grupa, Silver Drum si un trofeu de argint Silver Nike pentru cea mai buna lucrare dintr-o categorie si Bronze Drum pentru urmatoarea lucrare din categorie.

Golden Rose Award 2005 este acordat Agentiei anului, agentia cu cel mai mare punctaj din cele inscrise in Golden Drum New Europe 2005.

Cele mai creative campanii vor fi rasplatite cu Golden Watch Awards – 12 ceasuri Movado urmand sa intregeasca valoarea premiului.

Astazi este ultima zi de inscrieri la Golden Drum 2005 Bogdan Naumovici - CCE Regional Creative Director, Leo Burnett, Romania

Juriile

Romania este reprezentata si in acest an in juriul festivalului, de aceasta data in  juriul pentru TV, Print, Radio & Art Direction, de catre Bogdan Naumovici - CCE Regional Creative Director, Leo Burnett, Romania. Pe langa el, juriul ii mai are in componenta pe Fred & Farid (presedintii juriului TV, Print, Radio & Art Direction),  Presedinti ai agentiei Marcel din Paris, Adam Chasnow - Creative Director 180/Amsterdam, Olanda, Amir Kassaei - Chief Creative Officer DDB Group, Germania, Marko Majer - Creative Director si Co-proprietar, Mayer McCann, Slovenia, Igor Lutz - Creative Director and CEO, BBDO Moscow, Rusia, Gabor Torday - Creative Director, TBWA, Ungaria,  Rasto Michalik - Creative Director and Co-owner, MUW Saatchi & Saatchi, Slovakia, Vilem Rubeš - Chief Consulting Officer si  Creative Director Tanagra, Cehia.

Juriul de campanii este format din Miguel Angel Furones – (Presedinte) Creative Director si Chief Executive , Leo Burnett Worldwide, Dr. Fred Koblinger - Fondator al Palla, Koblinger_Proximity, Austria, Davor Bruketa- Creative Director si Co-proprietar, Bruketa & Žinic, Croatia, Jeffi Medina - President, Medina Turgul DDB, Turcia, Silke Schneider - Creative Director, Scholz & Friends Hamburg, Germania,

Astazi este ultima zi de inscrieri la Golden Drum 2005 Steve King - CEO of Zenith Optimedia Group

Juriul media este prezidat in acest an de Steve King - CEO of Zenith Optimedia Group, Mark Tungate – Scriitor si Jurnalist in Franta si marea Britanie, Jakub Bierzynski - Managing Director, OMD Group, Polonia, Vanesa Priseker - Director, Universal McCann, Croatia.

Cei ce vor aprecia calitatea web-site-urilor, vor fi Dr. Thomas Holzhuber – (Presednte) Director al New Media Agency Holzhuber|Impaction, Austria, Gregorz Mogilewski - Creative Director, Max Weber Warsaw, Polonia, Joseph Ali Tehranian - Creative Director si Partener, Advertures, Cehia. Juriul pentru TV & Film Promo este format din Darek Rzontkowski - Creative Director of G7 Warsovia, Prof. Manfred Becker - Presedinte, Creative Consultant of RTL Group and Chairman of Eyes & Ears of Europe, Eriks Stendzenieks - Creative Director, ZOOM!, LetoniaSašo Podgoršek - Film Director, Slovenia, Cristian Jofré - Senior Vice President, Creative Director of MTV Networks International. ( Irina Toma, Iulian Toma )  

PUBLICITATE: