Argint din 1857 de inscrieri la Cannes Lions 2019 in categoria PR pentru Internet's residency exam - REGINA MARIA, McCann PR si McCann Bucharest
Vineri, 21 Iunie 2019


Credit. McCann PR

„Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat), campania Retelei de sanatate REGINA MARIA, alaturi de McCann PR si McCann Worldgroup a castigat miercuri seara Silver Lion la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe shortlist-ul anuntat cu o seara inainte de acordarea premiilor.

AdPlayers. info

Campania Retelei de sanatate REGINA MARIA, „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat) dezvoltata impreuna cu McCann PR si McCann Worldgroup a castigat miercuri seara Silver Lion la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe shortlist-ul anuntat cu o seara inainte de acordarea premiilor.

„Am abordat cu indrazneala – unii nu s-au ferit sa o numeasca nebunie – o idee care nu putea fi decat radicala. E nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea ca Dr. Google nu locuieste doar in Romania.”, relateaza de la Cannes Catalin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania.

Campania ”Internet’s Residency Exam” (Internet vs. Rezidentiat), desfasurata in noiembrie-decembrie 2018 si aprilie 2019, a lansat un mesaj de educare si incurajare a comportamentului preventiv in sanatate printr-o propunere creativa si interactiva cu un singur raspuns posibil: pregatirea si experienta unui medic nu pot, sub nicio forma, sa fie egalate de un search pe net.

Impreuna cu un jurnalist Vice, autorii campaniei au replicat examenul de Rezidentiat exact in ziua in care acesta a avut loc, adaugand in plus doar o conexiune rapida la Internet. Rezultatul a fost clar, doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar si cu ajutorul cautarilor pe Internet. Anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sanatatii, echipa campaniei a invitat pe toti cei care cauta raspunsuri medicale online sa treaca ei insisi printr-un mini-examen de Rezidentiat, online, pe site-ul reginamaria.ro.

„Este un vis frumos, muncit mult, dar care s-a indeplinit. Un premiu de asemenea anvergura spune multe despre standardele la care lucram, despre viziunea noastra in categoria de healthcare si ne pozitioneaza foarte curajos pe plan international.”, a adaugat Ruxandra Vasilescu, Business Account Director McCann PR.

Campania s-a propagat cu un real interes atat in media, cat si in social media si in conversatiile spontane. Iar rezultatele inregistrate au fost peste asteptari: 11% dintre voucherele emise prin campania de pe site-ul reginamaria.ro s-au convertit in vizite la medic, REGINA MARIA inregistrand in acest interval o crestere a numarului de programari cu 43,29%.

„Suntem maguliti de premiul prestigios acordat de cel mai mare for international din advertising si mandri ca am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sanatate din Romania premiata la Cannes. Am sustinut cu entuziasm ideea creativa din spatele campaniei si vom continua seria initiativelor inovatoare in beneficiul pacientilor nostri.”, completeaza Greta Redeleanu, Marketing Director al Retelei de sanatate REGINA MARIA.

Credite complete, campania „Internet’s residency examREGINA MARIA

Client:

Greta Redeleanu – Marketing Director Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Cristiana Vago – Communication Manager Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Alina Chelu – Corporate Brand Manager Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Simona Teodoroiu – Digital Marketing Manager Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Raluca Stincescu – Digital Marketing Specialist Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Agentie:

Jonay Sosa- Creative Director & Copywriter McCann Worldgroup

Catalin Dobre- Chief Creative Officer McCann Worldgroup

Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR

Ruxandra Papuc- Creative Director McCann Worldgroup

Maria Carrillo- Art Director McCann Worldgroup

Lia Bira- Art Director McCann Worldgroup

Mike Rincones- Copywriter McCann Worldgroup

Dragos Barda- Copywriter McCann Worldgroup

Ana Poiana – PR Account Manager McCann PR

Silvia Parpala – PR Account Manager McCann PR

Andreea Șpilca- Creative Excellence Executive McCann Worldgroup

Sabina Iancu – PR Account Executive McCann PR

Oana Ioan - Audio/Video Producer McCann Worldgroup

Alexandru Platon- Audio/Video Producer McCann Worldgroup

 

Agentie media: Media-tique

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: