Anus Smoking. Campanie controversata antifumat.
Marti, 16 Iulie 2013
( adplayers, Iulian Toma) O campanie semnata de o agentie din Suedia a ajuns celebra nu numai in tara de bastina ci si in altele adua de Internet.
Motivul controverselor? Mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.
Motivul controverselor? Mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.
Avand ca tinta in specia tinerii, mesajul vizualului din
Promotorii campaniei trag astfel inca un semnal de alarma privind necesitatea schimbarii atitudinii publicului tanar in fata fumatului. Potrivit statisticilor suedeze, producatorii de tigari atrag anual 16.000 de tineri care incep sa fumeze.
sursa: adsoftheworld
Advertising Agency: FamiljenPangea,
Creative Director: Marcus Enström
Art Directors: Tomas Hempel, Erik Otterman
Copywriter: Charlotta Nordling
Illustrator: Stefan Jellheden
Additional credits: Lotta Blomstedt, Elin Ramfalk, Braxton Bruce
Published: July 2013
PUBLICITATE:
Alte articole din Eveniment:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: