Anus Smoking. Campanie controversata antifumat.
Marti, 16 Iulie 2013
 ( adplayers, Iulian Toma) O campanie semnata de o agentie din Suedia a ajuns celebra nu numai in tara de bastina ci si in altele adua de Internet.

Motivul controverselor? Mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.

Avand ca tinta in specia tinerii, mesajul vizualului din campania “Breath by Tobacco industry” descurajeaza tinerii in cautare de “aromele” cool pe care le-ar putea gasi in tutun.

Promotorii campaniei trag astfel inca un semnal de alarma privind necesitatea schimbarii atitudinii publicului tanar in fata fumatului. Potrivit statisticilor suedeze, producatorii de tigari atrag anual 16.000 de tineri care incep sa fumeze.

sursa: adsoftheworld

Advertising Agency: FamiljenPangea, Stockholm, Sweden

Creative Director: Marcus Enström

Art Directors: Tomas Hempel, Erik Otterman

Copywriter: Charlotta Nordling

Illustrator: Stefan Jellheden

Additional credits: Lotta Blomstedt, Elin Ramfalk, Braxton Bruce

Published: July 2013


PUBLICITATE: