Olimpiadele Comunicarii ii invita pe angajatori Luni si marti (28-29 mai) la Palatul Parlamentului, sa vada prezentarile echipelor finaliste la cea de-a VII-a editie a seriei de evenimente, intr-o demonstratie pe viu cu 220 de finalisti, alesi din 720 de concurenti.
Prezentarile reprezinta ultima etapa a concursului Olimpiadelor Comunicarii, iar finalistii, grupati in echipe de cate cinci membrii au avut la dispozitie trei saptamani pentru a realiza campanii de imagine pentru clienti reali. In functie de proba la care au participat, Clientii au fost: mari companii sau institutii media, oameni politici, ministere sau alte institutii publice.
“Valoarea tinerilor care au ajuns in finala Olimpiadelor Comunicarii este data in primul rand de competitia pe care au avut-o de infruntat”, spune Dragos Dehelean, presedintele Asociatiei Ethos, organizatorul proiectului.
Dupa cum afirma organizatorii Olimpiadelor, un argument important care ii recomanda pe finalisti oricarui angajator in cautare de talente este faptul ca prezentarile pe care le vor tine sunt rezultate in urma lucrului direct cu unele dintre cele mai importante brand-uri sau companii de pe piata romaneasca.
Printre acestea se numara: Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, COSMOTE Romania, Ozone Laboratories, Coca Cola Romania, Dacia, Apa Nova Bucuresti, Ziua, ABN AMRO Bank, Radio 21, Leo Burnett, Media Image Group, Fundatia Sensiblu, RDS&RCS, Internetcorp, Impact SA, Ciuc, Juicy Fruit, BGS etc.
AdPlayersContact
Organizatorii ii invita pe participanti sa ii cunoasca pe finalisti inca inainte de a-i vedea la Prezentari, in paginile site-ului, din sectiunea: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe.html.
Detalii despre programul Prezentarilor si despre participare pot fi gasite pe site-ul concursului, la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro/evenimente.html.