Andreea Ghenoiu, Group Creative Director, Jazz reprezinta Romania la Eurobest
Joi, 26 Octombrie 2017


Foto: 
Thea Skelton, Director Dubai Lynx (stanga), Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions in Romania (centru), Andreea Ghenoiu, Jazz, Jurat roman Eurobest (dreapta). Credit: Cannes Lions Romania PR, Mealchemy.com. 

Andreea Ghenoiu (foto, dreapta), Group Creative Director al agentiei independente Jazz, reprezinta Romania la Eurobest, in sectiunea Promo & Activation.

adplayers. info

Andreea Ghenoiu (foto, dreapta) , Group Creative Director al agentiei independente Jazz, reprezinta Romania la Eurobest, in sectiunea Promo & Activation, anunta oficialii de relatii publice Cannes Lions Romania. Potrivit reprezentantilor de comunicare, pe lista scurta a propunerilor de jurati s-au mai regasit Sebastian Olar, Publicis si Andrei Cohn, Cohn&Jansen.

Intrebata de adplayers ce reprezinta numirea ei in juriul Eurobest, Andreea Ghenoiu a declarat: “Pentru mine este prima experienta de jurat intr-un festival international. Si ce festival! Dupa cum ii spune si numele “best of the best”. Abia astept sa vad si sa analizez cele mai bune lucrari din lume alaturi de super profesionisti despre care am citit in Adweek sau Contagious. Cu siguranta voi invata multe si asta ma entuziasmeaza.”

“Alegerea Andreei este o recunoastere a talentelor noului val si un compliment implicit pentru independentii care se incapatineaza sa faca performanta mondiala, in ciuda provocarilor de tot felul. Sa ne amintim cine a castigat aur la Cannes, din Romania, in ultimii 5 ani.  Agentii independente – Jazz+Rogalski Damaschin, agentii care mai intai au facut istorie ca independente – Cohn & Jansen JWT, doua echipe de Young Lions de la The Alternative School si o multinationala - Geometry. Concluzia? Industria se schimba si, din perspectiva mea de observator, Andreea e un simbol al acestor schimbari, inclusiv al celor care vizeaza sansele la exprimare pentru toate femeile inteligente, talentate si ambitioase ale comunitatii creative de la noi”, a declarat Teodora Migdalovici (foto, centru), ambasadorul Lions Festivals in Romania.

Scriere dramatica si regie de teatru la Paris, de 12 ani in publicitate la Bucuresti.

Andreea Ghenoiu este Group Creative Director la Jazz de trei ani. La Jazz, ea a lucrat pe branduri nationale si internationale precum Avon, Groupe Societe Generale, Provident, Muller, Medlife, PepsiCo. In ultimii 3 ani, Jazz a devenit una dintre cele mai premiate agentii independente din Romania, reusind in 2016 sa obtina primul leu de aur la Cannes, pentru o agentie romaneasca independenta.

Ghenoiu a initiat si a lucrat la proiectul castigator – “Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” – prima campanie care a schimbat o lege in Romania cu 0 buget. Ideea campaniei, premiata cu aur in recent lansata categorie Lions Entertainment, a aparut dupa ce Andreea a auzit la radio despre legea mult prea permisiva a vanatorii care dadea liber la masacrarea ciocarliilor, simbolul muzicii romanesti. Aceeasi campanie a castigat si Gold Effie, numarandu-se, astfel, printre cele 15 campanii din lume care au castigat ambele premii in 2016, conform Gunn Report.

Dincolo de premii, Andreea si-a dorit o super echipa la Jazz, oameni creativi si simpatici, pasionati sa faca advertising constant bun. O echipa de challengeri in industrie. Azi, aceasta echipa exista. Andreea face parte din Art Directors’ Club Romania. Lucreaza de peste 12 ani in publicitate. Inainte de Jazz, Andreea s-a antrenat creativ in Leo Burnett si ScalaJWT. Inainte de publicitate, in viata Andreei a fost teatrul. Ea a studiat scriere dramatica si regie de teatru la Paris. Poate de aici si pasiunea pentru happening-uri, stunt-uri si experiente.

Teodora Migdalovici a preluat reprezentanta Lions Festivals in Romania din 2004. A promovat in jurii peste 30 de varfuri ale industriei locale de creativitate, a fondat cea mai premiata scoala de gandire creativa din Estul Europei si a fost catalizatorul aparitiei LIONS PR drept categorie independenta la Cannes, unde a si facilitat prezenta primului roman intr-un juriu de o asemenea magnitudine, inainte ca industria sa castige primul gold. Din 1998 face ambasadoriat pentru creativitate, sub influenta principiului Love & Lobby.

Mai mult in Festival, 


PUBLICITATE: