American Rom (McCann) a batut 23 tari la inovatie. A castigat marele premiu Warc si 10.000 USD.
Joi, 14 Iunie 2012
 (Adplayers, info) Campania American Rom semnata de McCann Erickson a castigat marele premi Warc pentru inovatie si 10.000 USD, anunta intr-un comunicat de presa invingatorii concursului organizat de platforma globala warc.com. Gazda a mai bine de 6000 de studii de caz internationale despre inovatie in marketing si comunicare, Warc este una dintre cele mai cunoscute resurse online de idei pentru specialistii din industria de profil.

Jonathan Mildenhall, Vice-presedinte Coca-Cola Company pentru strategia de comunicare globala califica impactul campaniei drept unul urias. global advertising strategy and content excellence. Daca toate platformele de comunicare ar fi la fel de impresionante, atunci lumea va fi cu siguranta una cu siguranta un loc mult mai interesant si dinamic”, a laudat Mildenhall, campania ROM.

Cu 70 de cazuri inscrise din 13 domenii de activitate, cazurile insc rise la warc  urmaresc inivatia in folosirea canalelor media, cercetarea si strategia de brand. Cele mai multe cazuri aui fost inscrise din India in sa in top s-au mai aflat intrari din SUA (12), Regatul Unit (8) Noua Zeelenda (4) si Australia (3). Aproximativ o treime din cazurile inscrise au buget de 500.000 USD sau chiar mai putin, incluzand dealtfel si doi dintre finalistii concursului.


PUBLICITATE: