AdPlayers: Domnul Christoforidis ( CEO, Alexandrion) spune ca pozitia agentiei Papaya se datoreaza exclusiv Alexandrion, iar Robert Tiderle, seful agentiei, ar datora intreg succesul companiei de publicitate, clientului Alexandrion?
Giury Eperjessy, Marketing Director, Alexandrion: Ceea ce ar trebui inteles din toata aceasta scrisoare este ca noi am incercat sa clarificam niste lucruri, nicidecum sa atacam agentia Papaya, iar prin clarificare intelegem ca succesul nu poate fi atribuit unui om sau unei agentii de 5 ani de zile.
Cu siguranta Papaya are un merit si Papaya ne-a ajutat mult, dar nu trebuie uitat ce am pus noi in spatele marcii inaintea campaniei “Niste tarani”. Referitor la succesul Papaya, directorul nostru general se refera la faptul ca noi am fost langa agentie chiar de la inceput si, pentru o perioada lunga de timp, am fost cel mai mare client Papaya.
AdPlayers: Ne puteti spune in ce perioada de timp si despre ce vorbim la capitolul bugete?
Alexandrion: Este greu sa va dau aceste cifre pentru ca nu sunt actionar la Papaya, si nu va pot oferi cifre de business.
AdPlayers: Insa in scrisoarea catre Comitetul Effie, aflam ca sunteti cel mai mare client al agentiei de publicitate dintotdeauna, si ca Papaya va datoreaza intreg succesul agentiei de publicitate.
Alexandrion: Eu incerc sa va explic o afirmatie a directorului general Alexandrion, pe care dansul ar putea sa v-o explice mai bine. Noi am fost langa Papaya tot timpul inca de la inceput. Am tinut sa clarificam ca succesul acestei marci nu a fost intr-o campanie. Cam acesta a fost mesajul. Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau.
AdPlayers: In momentul trimiterii acestei scrisori, in jur de 10-12 iunie, coincidenta sau nu, vine in ultimele doua saptamani, cand Papaya a mediat cu agentia de media Mindshare, o ultima transa de plata Alexandrion din 2008, in luna iunie 2009. In aceleasi zile dvs trimiteti la comitetul Effie o scrisoare in care spuneti ca sunteti cel mai mare client, si ca agentia datoreaza intreg succesul grupului Alexandrion.
Alexandrion: Suntem.
AdPlayers: Puteti sa argumentati?
Alexandrion: Ar trebui sa vorbim cu niste cifre in fata. Pentru simplu motiv ca noi suntem acolo de cand agentia avea 2 angajati.
AdPlayers: Dar asta inseamna ca sunteti unul dintre clientii de inceput, sau unul dintre cei mai vechi.
Alexandrion: Am putea spune ca suntem stalpul agentiei. Nu stiu daca suntem cel mai mare client de anul trecut sau in urma cu 2 ani.
AdPlayers: Cum calificati faptul ca ati ales Comitetul Effie drept locul in care sa povestiti istoria dvs cu agentia, si cat de mult reprezentati dvs pentru ea, in conditiile in care agentia negocia in numele dumneavoastra un ultim termen de plata al unor campanii din 2008, in acelasi timp la jumatatea lunii iunie 2009?
Alexandrion: De unde aveti informatia (legata de plata)?
AdPlayers: Este confirmata in AdPlayers de Papaya si chiar de la agentia de media Mindshare, de catre directorul financiar, potrivit caruia au fost negociate in ultimele doua saptamani recuperarea unor debite restante, pentru campanii din 2008.
Alexandrion: As prefera sa nu vorbim despre asta. Eu nu vad nicio legatura, in comunicarea noastra cu Effie si relatia noastra de afaceri cu Papaya.
AdPlayers: Nu cred ca cei din Comitetul Effie vedeau de la dvs debite restante din 2008, in aceleasi zile in care trimiteati scrisoarea in iunie 2009, ci vedeau doar ca dvs sunteti stalpul casei la agentia Papaya si ca va datoreaza pozitia pe piata.
Alexandrion: Dar nu asta am intentionat. Noi doream o pozitie a Comitetului Effie referitoare la premiile Effie.
AdPlayers: Puteati sa cereti detalii legate de Effie, pana la detaliile legate de relatia intre dvs si agentie, fara sa fie nevoie sa precizati doar pozitia dvs in business-ul Papaya in ultimii patru ani.
Alexandrion: Am cerut lamuriri Effie pentru ca meritele sa fie impartite intre Papaya si organizatia noastra. Si cam despre asta este vorba.
AdPlayers: Agentia risca poate, in acel moment, oprirea volumelor de media. Nu credeti?
Alexandrion: Dar din cate stiu acestea nu s-au intamplat. Iar cele doua agentii lucreaza bine si incontinuare.
AdPlayers: Asta pentru ca ati platit, in ultima instanta. Stim ca este criza, si nimeni nu sta bine cu banii, dar doua agentii incasau banii la 6 luni, preluand presiuni de la media care putea opri campaniile celor doua agentii.
Alexandrion: Chiar si asa, asta dovedeste ca noi am avut intelegere si am ajutat agentia, ca acest lucru sa nu se intample.
AdPlayers: Ca Alexandrion a platit facturi la 6 luni, nu stiu daca este o dovada a sprijinului companiei pentru agentii, dar daca dvs spuneti ca este una, nu va contrazic.