Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducerea
Miercuri, 01 Martie 2006

( AdPlayers.ro ) Incepand din luna martie a acestui an, Bogdan Mirica preia conducerea departamentului de Creatie al agentiei Graffiti BBDO, spun reprezentantii agentiei de publicitate. “Adrian Preda, cel care a coordonat activitatea departamentului in ultimii trei ani, ramane in domeniul creatiei publicitare, urmand sa isi continue cariera peste hotare.

Atributiile aferente pozitiei de Creative Director, pe care Bogdan Mirica le indeplinea cu succes inca de la jumatatea anului 2005 alaturi de Adrian Preda, sunt coordonarea strategiei creative si a echipei de creatie a agentiei.

Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducerea“Predu a reusit sa adune si sa formeze la Graffiti BBDO o echipa creativa de un exceptional talent si o remarcabila seriozitate si profunzime, in contradictie aparenta cu tineretea ei”, a afirmat Dan Moraru (foto), Managing Director Graffiti BBDO si CEO BBDO Group Romania, referindu-se la predarea stafetei intre Adrian Preda (cunoscut in agentie si ca “Predu”) si noul sef de creatie Bogdan Mirica. “Este exact masura valorii unui Creativ Director si Predu a dovedit-o cu evidenta”.

“Cred ca Bogdan este o mare valoare si ca va dovedi ca poate fi si un mare Director de Creatie pentru o echipa cu talente remarcabile”, a mai afirmat Dan Moraru.

Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducereaNoul sef al departamentului de creatie Graffiti BBDO - Bogdan Mirica (foto), are 27 de ani si lucreaza in publicitate de 6 ani. El s-a alaturat echipei de creatie a Graffiti BBDO din anul 2000, primul sau job fiind acela de copywriter. Pe parcursul timpului, Mirica a lucrat pe aproape toate conturile de creatie ale agentiei. In ultimii ani, noul director de creatie al Graffiti BBDO a coordonat activitatea pe clienti cum sunt Dacia, Tuborg, Elite, Scandia, Wrigley s.a.  “Este un nume cunoscut celor care apreciaza literatura moderna, cel mai recent succes al lui Bogdan Mirica fiind, in acest domeniu, publicarea romanului “Best seller” (Editura Humanitas, 2005)”, mai spun oficialii agentiei.

Potrvit agentiei de publicitate, echipa de creatie a Graffiti BBDO numara in prezent 18 membri, art director-i, copywriter-i si graphic designer-i.

(Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: