(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Daca in ultimii ani, criza isi face de cap in privinta numarului de lucrari inscrise in festivalurile de publicitate, AdPrint este ceva mai optimist in acest an. Organizatorii competitiei estimeaza in acest an un numar de intrari similar cu cel din 2009, sau chiar increstere usoara, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Elena Bululete, PR Manager la Millenium Communications, purtatoarea de cuvant a festivalului european dedicat publicitatii in print.
Editia de anul trecut inregistra un numar de lucrari inscrise simtitor mai mic decat cel din 2008. AdPrint 2009 tragea linie sub un numar de 334 de inscrieri, in scadere cu aproape 25% comparativ cu anul precedent, cand intrau in competitie 430 de lucrari.
Bugetul festivalului din acest an nu este inca unul exact. „Inca nu putem comunica cu exactitate bugetul AdPrint 2010, insa la ultimele doua editii am alocat bugete intre 200.000 – 250.000 EUR”, spune Elena Bululete, intrebata ce buget are editia din acest an.
Vorbind despre provenienta inscrierilor din ultimii ani, Elena Bululete spune ca o treime din inscrierile AdPrint sunt de provenienta locala, iar doua treimi vin de la echipe de creatie din afara granitelor Romaniei.
Competitia are si o noutate de ultim moment. AdPrint 2010 a anuntat si prelungirea termenului de inscriere pana la data de 10 martie. Detalii pe adprint.ro