(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
AdMarket se schimba. Urmatoarea editie a studiului privind agentiile din piata de comunicare are ca scop obtinerea unei imagini mai clare si relevante asupra agentiilor de publicitate.
Printre noutatile AdMarket promise ieri de Adrian Tuluca (foto), de la Propaganda si Membru in Board-ul UAPR se anunta Imbunatatiri ale chestionarului de interviu. Pe langa analiza de perceptie a jucatorilor din piata facuta de catre clienti, autorii studiului vor sa introduca in cercetare si criterii rationale de apreciere a agentiilor. Sistemul de punctare va tine cont de Crestere anuala, cifra de afaceri si profitabilitate, premii de creatie si eficienta.
Gasirea unei solutii echilibrate de masurare a perceptiilor Clientilor este o prioritate a studiului programat sa incepa inainte de Effie 2008, data de la care rezultatele ar putea sa fie influentate de festivalul de eficienta ce se va desfasura in luna mai 2008.
Felix Tataru (foto), Membru si in Board-ul de Conducere al UAPR a afirmat pentru AdPlayers ca, in conditiile cresterii numarului de membri ai Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (49 in prezent), studiul AdMarket va fi sustinut integral din fonduri UAPR, fara sprijinul unor parteneriate, asa cum s-a intamplat in ani precedenti.
Ultima editie a studiului AdMarket desfasurat in urma cu 2 ani s-a facut in parteneriat cu Business Media Group (BMG) si unul din titlurile editate de grupul de media.