Credit: scoalaadc.ro
Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat - Managing Partner Heist Industries, Simona Suman – Group Creative Director MRM Worldwide Romania, Serban Alexandrescu – Creative Director Headvertising si Stefan Vasilachi – Creative Director DDB Romania.
adplayers.info
Școala ADC*RO are anul acesta 37 de absolventi, ale caror lucrari au fost evaluate de catre un board format din unii dintre cei mai buni directori de creatie din Romania. La finalul a sapte brief-uri rezolvate, au fost desemnati absolventii care au obtinut punctajul cel mai mare – Oana Oprea, Maria Vatamanu, Dragos Barda, Monica-Ana Casangiu, Irina Focsa, Alex Nedelcu, Catalina Groza, Mirela-Gabriela Grinzeanu, Andreea Mihalache si Teodora Ștefan.
Pe langa cele 10 portofolii premiate, tutorii au desemnat castigatori si pentru fiecare dintre principalele medii de comunicare. Astfel, s-au oferit premiile BEST OF RADIO, BEST OF OUTDOOR & AMBIENT si BEST OF CAMPANII INTEGRATE Oanei Oprea, BEST OF PROMO & ACTIVATION pentru Irina Focsa, BEST OF VIDEO pentru Monica-Ana Casangiu, BEST OF PRINT & PUBLISHING pentru Dragos Barda si BEST OF DIGITAL pentru Ioana Soroceanu.
Oana Oprea a obtinut in plus si Bursa Ionut Popescu. Ȋncepand din anul 2016, ȋn amintirea lui Ionut Popescu, art director si fotograf, care si-a pierdut viata in urma incendiului de la Colectiv, ADC Romania a infiintat o bursa in valoare de 500 euro care se ofera cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se situeaza pe primul loc la finalul cursurilor.
Lista completa a absolventilor editiei a-X-a este: Ada Moisa, Andrei Kalman, Beatrice Smintinica, Bianca Ioana Craciunescu, Bianca Solymosi, Ciprian Odobescu, Cosmin Nicolae, Costin-Lucian Zisu, Cristina Bilea, Cristina Gherasim, Diana Letzner, Diana Silion, Eduard Manolache, Ioana Soroceanu, Iulia Surianu, Larisa Andreea Vasile, Laura Iacob, Marius Galbenusa, Mert Emin, Radu Nicolae Vladut, Ramona Elena Rusanescu, Roxana Gabriela Jitaru, Sanda Luca, Silvian David, Sinziana Ioana Niculescu si Sorina Popescu.
Ioana Soroceanu a obtinut, de asemenea, si premiul in valoare de 250 de euro din partea UniCredit Bank pentru rezolvarea briefului.
Pentru al treilea an consecutiv, Scoala ADC a continuat modulul extra, Olimpiadul, cu scopul de a pregati studentii pentru competitii nationale si internationale, sub tutoratul lui Eugen Suman Executive Creative Director Friends\TBWA si Andrei Tripsa – Creative Partner Three. Trei proiecte din partea a trei echipe au mers anul acesta la Future Lions 2018. Acestea sunt: Andreea Mihalache & Irina Focsa, Laura Iacob, Ada Moisa, Cosmin Nicolae, Bianca Solymosi, Teodora Ștefan, Costin Zisu si Ciprian Odobescu & Sanda Luca.
Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat - Managing Partner Heist Industries, Simona Suman – Group Creative Director MRM Worldwide Romania, Serban Alexandrescu – Creative Director Headvertising si Stefan Vasilachi – Creative Director DDB Romania.
Cursurile celei de-a 10-a editie a Școlii ADC*RO au acoperit teme precum introducere in publicitate, strategie si concept, video, radio, print, outdoor, btl, online, innovative media si campanii integrate, au antrenat participantii pentru lucrul pe principalele medii de comunicare si au format reflexe pentru ca, la finalul scolii, absolventii sa poata implementa toate conceptele invatate.
Toate portofoliile absolventilor sunt prezentate pe site-ul scolii [http://scoalaadc.ro/], care functioneaza de cativa ani deja ca un motor de cautare util pentru agentii. Școala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii, un proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), organizat de The Institute.
Art Directors Club Romania (ADC*RO) [https://www.facebook.com/ADCRomania/] este o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate, punand in legatura profesionistii din industria de comunicare vizuala din Romania.
The Institute [http://www.institute.ro/] reprezinta ecosistemul industriilor creative. Initiaza si organizeaza evenimente de 20 de ani si aduce impreuna antreprenorii, profesionistii si publicul acestor industrii din Romania.
Mai mult in Eveniment, Training, Educatie