Credit. www.welovecycling.com
A inceput ca producator de biciclete si astazi fabrica automobile. ŠKODA AUTO, partener oficial principal al Tour de France din 2004.
ŠKODA ENYAQ iV serveste drept centru mobil de comanda (‘Red Car’) in 15 din 21 de etape, fiind folosita de directorul Turului, Christian Prudhomme. ŠKODA AUTO sponsorizeaza pentru al saptelea an consecutiv Tricoul Verde pentru castigatorul la puncte. Campania WeLoveCycling de anul acesta se desafasoara sub titlul ,,The beautiful circus: You have to love it. We do.”
AdPlayers. info
In acest an, ŠKODA AUTO sustine deja pentru a 18-a oara Tour de France (26 iunie - 18 iulie 2021). Punand la dispozitie in total 250 de autovehicule, producatorul de automobile asigura mobilitatea atat pentru organizatorii acestui tur devenit deja clasic, cat si pentru numeroase echipe participante, anunta compania.
Flota aflata la dispozitia Tour de France include automobile ŠKODA ENYAQ iV, ŠKODA OCTAVIA si OCTAVIA iV, precum si ŠKODA SUPERB iV. Anul acesta, SUV-ul electric al producatorului ceh de automobile serveste din nou drept centru de comanda si de control mobil (Red Car) pentru directorul Tour de France, Christian Prudhomme. De asemenea, ŠKODA AUTO sponsorizeaza din nou Tricoul Verde pentru liderul la puncte si tine fanii la curent cu cele mai noi informatii din cursa, prin intermediul aplicatiei oficiale Tour de France.
”Istoria indelungata a marcii noastre se impleteste cu ciclismul in multe puncte. Astfel, ŠKODA AUTO a ales sa fie un partener pe termen lung pentru ciclismul international de elita, precum si pentru ciclismul de amatori” a spus Martin Jahn, Membru al Consiliului de Administratie ŠKODA AUTO, responsabil pentru Vanzari si Marketing.
,,Sustinerea competitiei Tour de France este unul dintre pilonii principali ai activitatilor noastre de sponsorizare sportiva inca din 2004 si ne ofera oportunitatea de a ne pozitiona marca si produsele vizibil si sustenabil intr-un cadru adecvat, precum si de a ne impartasi entuziasmul pentru acest sport excelent cu comunitatea internationala de ciclism. Ma bucura in mod special faptul ca ENYAQ iV, primul nostru SUV 100% electric, este utilizat ca deschizator de pluton in Tour de France.” a adaugat oficialul de marketing si vanzari.
A 108-a editie Tour de France a inceput in 26 iunie cu Grand Départ din Brest. Tour de France se desfasoara in 21 de etape, pe o distanta totala de 3.300 kilometri, inclusiv sase etape montane. Plutonul va ajunge in 18 iulie la linia de finis de pe Champs-Élysées, Paris.
250 de autovehicule ŠKODA, la dispozitia Tour de France
Anul acesta, ŠKODA AUTO este deja pentru a 18-a oara partenerul principal oficial si partenerul auto ale celui mai mare eveniment de ciclism din lume. In acest sens, marca pune la dispozitie circa 250 de autovehicule. Flota aceasta compusa din modelele ŠKODA ENYAQ iV, ŠKODA OCTAVIA si OCTAVIA iV, plus ŠKODA SUPERB iV asigura mobilitatea organizatorilor si a managementului competitiei. Automobilele circula de-a lungul rutei si ca autovehicule de service. ŠKODA AUTO pune la dispozitie, de asemenea, transport VIP pentru castigatorii anuali ai competitiei, care au astfel oportunitatea de a trai din nou nemijlocit experienta Tour de France.
Anul acesta, plutonul este din nou condus de o ŠKODA ENYAQ iV: directorul Tour de France, Christian Prudhomme, foloseste automobilul 100% electric ca centru mobil de comanda. El flutura steagul galben prin plafonul panoramic deschis la inceput fiecarei etape si apoi conduce din automobil cursa, cu ajutorul tehnologiilor sofisticate. De exemplu, el poate da instructiuni pentru siguranta oricand e nevoie. In anumite cazuri, Christian Prudhomme foloseste insa si o ŠKODA SUPERB iV cu sistem de propulsie hibrid plug-in cu rol de Red Car.
Pe parcursul competitiei, emblema ŠKODA AUTO va fi vizibila pe Tricoul Verde al liderului la puncte. ŠKODA sponsorizeaza acest tricou inca din anul 2015. Castigatorul celei mai mari competitii de ciclism din lume va ridica anul acesta pentru a 11-a oara trofeul de cristal pe Champs-Élysées. Si de aceasta data, responsabilii pentru crearea trofeului castigatorului au fost ŠKODA Design si Peter Olah, Directorul departamentului de Design Interior de la ŠKODA AUTO.
‘The beautiful circus: You have to love it. We do. Campania ŠKODA AUTO in perioada Tour de France
In perioada de desfasurare a competitiei Tour de France, ŠKODA a lansat si campania ‘The beautiful circus: You have to love it. We do’. Campania subliniaza faptul ca este nevoie de pasiune adevarata pentru a concura intr-o cursa atat de dificila si provocatoare. ŠKODA promoveaza campania prin spoturi video televizate, in social media si pe pagina sa web dedicata https://www.welovecycling.com/. Pe aceasta pagina web fanii pot gasiti informatii noi si incitante despre cea mai renumita cursa de ciclism din lume, precum si despre un concurs pentru premii exclusive:
In calitate de partener al aplicatiei oficiale Tour de France, ŠKODA se asigura ca fanii pot urmari permanent ceea ce se petrece de-a lungul rutei. Alaturi de clasamentele curente si cele mai actuale informatii, aplicatia ofera, de asemenea, monitorizare GPS in timp real, profilurile riderilor si multe altele. Aplicatia poate fi descarcata gratuit si este compatibila cu sistemele Android si iOS.
Istoria companiei ŠKODA a inceput cu biciclete
Pasiunea ŠKODA pentru ciclism dateaza inca de la inceputurile companiei: in anul 1895, Václav Laurin si Václav Klement au infiintat initial o unitate de productie pentru biciclete, in Mladá Boleslav, Boemia, punand astfel bazele a ceea ce cunoastem azi sub denumirea ŠKODA AUTO.
Producatorul este un real ”motor al ciclismului”, promovand ciclismul la diferite niveluri. Astfel, alaturi de Tour de France si de Tour of Spain ('Vuelta'), ŠKODA AUTO sustine si alte competitii internationale de ciclism si numeroase evenimente importante ale ciclismului, la nivel national si international. De asemenea, bicicletele si accesoriile pentru ciclism se numara printre produsele gamei extinse a marcii ŠKODA.
Mai mult in Campanii, Sport Marketing