7 luni de organizare la foc continuu, 54.967 de spectatori si 21.000 de copii pe Arena Nationala, la meciul de adio al Generatiei de Aur
Miercuri, 29 Mai 2024

,,Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.

AdPlayers. info

Meciul de adio al Generatiei de Aur – Pentru ultima data impreuna, care a avut loc pe 25.05.2024 la Bucuresti, a marcat o premiera in istoria evenimentelor sportive din Romania. Arena Nationala a inregistrat un record de audienta, 54.967 de spectatori, dintre care 21.000 de copii si 2.000 de participanti din diaspora, preponderent din Statele Unite, Olanda, UK, Austria si Franta.

La organizarea marelui show a lucrat o echipa ampla, care a muncit zi de zi, timp de 7 luni, anunta organizatorul Bazar Production, unul dintre pionierii romani in domeniul productiei si managementului evenimentelor, aflat de peste 20 de ani in piata.

Meciul de Adio, un omagiu adus Generatiei de Aur, echipa care a marcat istoria fotbalului romanesc prin performantele sale, a fost gandit ca un spectacol complet. Seara a debutat cu un concert sustinut de Loredana, prima artista din Romania care a concertat pe Arena Nationala, pregatind atmosfera pentru meciul mult asteptat.

Spectacolul a marcat mai multe premiere si performante organizatorice: prima scena cu elevator de pe Arena Nationala, care se ridica la 1,5 metri, si un show cu 20 de motociclisti pe stadion in concertul Loredanei. Imnul national a fost interpretat de Monica Anghel si Corul Cantus Mundi, oferind un moment emotionant care a unit toti spectatorii. Peste 300 de copii au fost implicati in spectacolul de pe gazon.

Prezenta unor nume celebre din fotbalul mondial, precum Hristo Stoichkov, Rivaldo, Dida - Sebastien Frey, Christian Karembeu, Nuno Gomes si José Mourinho a conferit meciului o vizibilitate internationala semnificativa, consolidand totodata statutul Generatiei de Aur ca legende ale sportului.

„Am avut parte de un weekend in care am fost martorii unei noi pagini de istorie, scrisa acolo, sub privirile noastre. Una dintre cele mai frumoase povesti din Romania din ultimii 30 de ani s-a intamplat: cea mai iubita generatia a jucat pentru ultima oara impreuna; si nu oricum, ci in prezenta altor fotbalisti incredibili”, declara oficialii de comunicare Bazar Production, organizator al evenimentului.

,,Meciul s-a jucat sub privirile a aproape 55.000 de spectatori, cu o prezenta incredibila din partea copiilor. Suntem multumiti de succesul obtinut si dorim sa multumim tuturor celor care au contribuit la realizarea acestui moment memorabil: Generatiei de Aur - pentru daruirea si talentul exceptional, spectatorilor - pentru prezenta masiva si entuziasmul debordant, Loredanei Groza, Monicai Anghel si Corului Cantus Mundi, autoritatilor, sponsorilor si partenerilor pentru sprijinul acordat”, adauga reprezentantii Bazar Production.

„Zi de zi, timp de 7 luni, s-a muncit la acest proiect. Am avut multe provocari inca de la inceput si mai ales in ultima saptamana, insa totul a iesit perfect. Am primit felicitari din partea a sute de oameni pe care acest eveniment i-a emotionat si i-a facut sa fie mandri. Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.

,,Vreau sa redirectionez felicitarile primite catre Bazar Production, cei alaturi de care am organizat evenimentul si cu care am avut zeci de intalniri in toata aceasta perioada, punand totul la punct pana in cel mai mic detaliu. Show-ul total, momentele emotionante, energia din tribune si recordul de asistenta li se datoreaza si lor, nu doar Generatiei de Aur. Ma bucur ca am avut nu doar pe teren o echipa de top, dar si in afara lui, si pentru asta le multumesc in numele meu si al colegilor mei ” a conchis Giga Popescu.

Record de audienta

Meciul a atras un numar record de 54.967 de spectatori, depasind asteptarile organizatorilor si demonstrand popularitatea Generatiei de Aur. 21.000 de copii au fost prezenti pe stadion, prezenta masiva a copiilor fiind un alt element emotionant al evenimentului, care a oferit o imagine a continuitatii spiritului fotbalistic romanesc.

Potrivit organizatorilor, dupa o asemenea audienta, Arena Nationala a batut si un record de curatenie.

Generatia de Aur versus World Stars

Generatia de Aur

Portari: Florin Prunea, Bogdan Stelea, Stefan Preda

Fundasi: Gheorghe Popescu, Iulian Filipescu, Miodrag Belodedici, Dan Petrescu, Tibor Selymes, Gheorghe Mihali, Razvan Pordan, Corneliu Papura

Mijlocasi: Gheorghe Hagi, Dorinel Munteanu, Constantin Galca, Basarab Panduru, Ioan Ovidiu Sabau, Ovidiu Stanga, Ionut Lupescu

Atacanti: Ilie Dumitrescu, Florin Raducioiu, Marius Lacatus, Ion Vladoiu, Viorel Moldovan, Adrian Ilie, Marian Ivan

 

 

World Stars

 

Portari: Dida, Frey

Fundasi: Maicon, Candela, Couto, Panucci, Juanito Gutiérrez, Paul Bodin, Kobiashvili, Djukic

Mijlocasi: Rivaldo, Giovanni , Litmanen, Gokhan Inler, Karembeu, Karagounis, Edmilson, Marcos Senna

Atacanti: Nuno Gomes, Stoichkov, Pandev, Saviola

Organizatorul

Bazar Production este o companie cu o istorie bogata, fiind unul dintre pionierii romani in domeniul productiei si managementului evenimentelor. Povestea a inceput in anul 2000, cand compania a organizat primul eveniment de muzica electronica din Romania. De atunci, a continuat sa se dezvolte si sa isi diversifice portofoliul, devenind un furnizor complet de solutii pentru organizarea de evenimente de succes.

De-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, Bazar Production a organizat cu succes peste 200 de evenimente de diverse tipuri, inclusiv: concerte, festivaluri, evenimente sportive, lansari de produse, conferinte, evenimente corporate etc.

Bazar Production ofera o gama larga de servicii pentru a raspunde nevoilor specifice fiecarui client, de la planificare si management, la logistica si productie. De asemenea, detine si o agentie BTL (Bazar Corporate), oferind astfel o solutie integrata pentru organizarea evenimentelor.

Mai mult in Eveniment, Timp Liber, Entertainment

 


PUBLICITATE: